Rent skaberi i de arabiske lande
Fra : Tim

Dato : 05-04-06 23:20

Det viser sig, at hele Muhhamed hysteriet var rent skaberi i de muslimske
lande... som vi jo efterhånden er klar over.

Arla jubler over indstrømmende ordrer, og alt lader dermed til at være
glemt. Som sædvanlig... en masse hyleri, trusler, skaberi, og så ellers
videre til næste den næste sandsæk de kan slå tomme slag imod.

De er kraftedeme for latterlige, de middelalderfolk.

Hvad værre er: EUROPÆERE har kritiseret Danmark og Fogh for vores faste
holdning. De burde krybe ned i deres små ildelugtende huller, og skamme sig
alt det de har lært!!!

Hvor herre bevares, for en gang hyklere og hylere.

Tim

Fra : Tony

Dato : 05-04-06 23:34

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig alt det de har lært!!!
>
> Hvor herre bevares, for en gang hyklere og hylere.

Helt enig.

Selv idioter har krav på at få lidt opmærksomhed, så De for en kort stund
føler at De er ''noget''.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 06-04-06 01:24

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> imod.
>
> De er kraftedeme for latterlige, de middelalderfolk.

Glistrups kloge analyse lød i 70erne at ulandsfolk har fået meget
forærende at kolonimagterne fx olierigdom og skal ignoreres og

da folkevandringen tog fart delte han verden op i
superliga=USA+EU+Japan som vi er del af, og superqual=Kina og Indien
som står tæt, og ligegyldigheder som vi skal bytte os råstoffer til
fra kun

Kun selvhadere og ynkelige kvindeejede tøffelhelte mener at fordi folk
har boet her et par årtier dvs skylder os meget, så skylder vi dem at
de skal kunne blive boende

Fra : Trans

Dato : 06-04-06 07:15

Tim wrote:

> [...]
> glemt. Som sædvanlig... en masse hyleri, trusler, skaberi, og så ellers
> videre til næste den næste sandsæk de kan slå tomme slag imod.

Jeg har også hele tiden sagt, at vi bare skulle ignorere de hysteriske
protester i de muslimske lande over Myhammed-tegningerne. Det har Fogh
stort set også gjort, omend han var ved at blinke lidt.

Bent

Fra : @

Dato : 06-04-06 20:56

On Thu, 6 Apr 2006 00:19:44 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>alt det de har lært!!!
>
>Hvor herre bevares, for en gang hyklere og hylere.

det værste ved dette er, at der nu foreløbig står 1-0 til
koranfascisterne i kampen mod ytringsfriheden

bl.a. fordi der i Danmark findes partier der er klar til at sælge
ytringsfriheden hvis de rent indenrigspolitisk mener at kunne slå mønt
på det

så hvis vi er kloge så futter vi en Muhammed-dukke med koran af på
bålet til sankt Hans

jeg er normalt ikke tilhænger af at brænde bøger -

men koranen er heller ikke en normal bog -
det er førsteudgaven af terroristens håndbog

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Tim

Dato : 06-04-06 23:21

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
>
> jeg er normalt ikke tilhænger af at brænde bøger -
>
> men koranen er heller ikke en normal bog -
> det er førsteudgaven af terroristens håndbog

Nej, nej, og atter NEJ!

Pkt.1: Det dummeste vi kunne gøre ville da være at demonstrere, at vi
overhovedet kerer os en skid om, hvad de muslimske neandertalere hyler op
om... endsige at brænde deres bøger af.

Pkt. 2: Der står _ikke_ 1:0 til muslimerne. De har hylet og skreget og
brændt et par danske bygnnger af. De sædvanlige.... _sædvanlige_
halalhippier i Danmark har lagt den _sædvanlige_ selvudslettende
apologistiske retorik for dagens lys, men i det store hele er ytringsfrheden
faktisk blevet styrket. Den er kke blot intakt, men er blevet styrket. Det
har vores regering sørget for... sågar med støtte fra Socialdemokraterne.

Hele Europa har tilkendegivet deres støtte til Danmark, og Danmark er lige
blevet vurderet til at være det næstmest populære land i _verden_ for
udstationerede civiliserede mennesker.

Det sdste nye er, at Arla jubler over fremragende salgsstatistikker i de
hykleriske muslimske lande.

Vi skal ikke demonstrere nogetsomhelst. Det lader vi tågehovederne om.

Tim

Fra : @

Dato : 07-04-06 14:38

On Fri, 7 Apr 2006 00:20:39 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>om... endsige at brænde deres bøger af.
>
>Pkt. 2: Der står _ikke_ 1:0 til muslimerne.

jo, der står desværre 1-0 til koranfascisterne

revy fjerner Muhammed-nummer

kender du nogen avis som tør bringe tegningen af Muhammed med bombe på
hovedet?

ingen laver film om Muhammed

ingen laver film hvor ordet muslim indgår i titlen

>Vi skal ikke demonstrere nogetsomhelst. Det lader vi tågehovederne om.

helt uenig,

den eneste måde hvor man kan vise at ytringsfriheden eksisterer er ved
at bruge den

og netop bruge den til at vise at Muhammed altså ikke går forud for
ytringsfriheden

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Tim

Dato : 07-04-06 15:44

> [...]
> at bruge den
>
> og netop bruge den til at vise at Muhammed altså ikke går forud for

Ja, men sguitte' ved at lave "happenings" på Rådhuspladsen, der går ud på at
brænde koraner af o.l. abekatteri. Det er vi simpelthen for civiliserede
til. Den slags indholdsløse melodramatik overlader vi til uuddannede
skaberøve i det neandertalske mellemøsten.

De billeder vi så fra angrebene på den danske ambassade, mindede mig mest om
en flok aber/børnehavebørn, der var sluppet løs.

Rent til grin.

Men JA!!!. Jeg er fuldstændig enig i, at vi bør bruge vores ytringsfrihed og
endda provokerende... men udelukkende for at skabe debat og gøre op med
dogmer, hvilket var JP's fomål fra starten.

Tegningerne burde genoptrykkes NU!!!

Kom nu JP... KOM NU!!

Tim

Fra : @

Dato : 07-04-06 17:43

On Fri, 7 Apr 2006 16:43:58 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Ja, men sguitte' ved at lave "happenings" på Rådhuspladsen,

happening på Rådhuspladsen

nej blot et fredeligt sankt Hans bål ved en søbred hvor vi sender
troldkarlen Muhammed samt hans Sortebog til Bloksbjerg

det er der vel ingen fredelige danskere som kan have noget imod eller
tage anstød af

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : GB

Dato : 07-04-06 18:01

"@" <1@invalid.net> wrote in

> nej blot et fredeligt sankt Hans bål ved en søbred hvor vi sender
> troldkarlen Muhammed samt hans Sortebog til Bloksbjerg

Hvad med at lave et diskotek - kun for mænd - og kalde det Mohammad
Disco?

Fra : Tim

Dato : 07-04-06 22:52

> [...]
> troldkarlen Muhammed samt hans Sortebog til Bloksbjerg
>
> det er der vel ingen fredelige danskere som kan have noget imod eller

Du forstår simpelthen ikke meningen med det jeg siger (eller jeg forstår den
ikke .

Vi har kæmpet i flere hundrede år, for at afskaffe neandertal-værder, som
idag kun praktiseres i tilbagestående muslimske lande. I visse
ikke-muslimske lande, med store muslimske mindretal, praktiseres
neandertal-værderne også.

Neandertal-værdierne er, naturligvis,: Hvem råber højest og mest
melodramatisk?!

Hvs vi henfalder til disse primitive "argumentgationsmetoder", tager vi
samtidigt et skridt, der fører os nogle hundrede år tilbage i tiden.

Vores samfund og demokrati er bygget på blod, sved og tårer.

Hvs alt kommer til alt, ved du, ligeså godt som jeg, at vi banker hele den
muslimske "modstand" på plads... hvis det da er rent fysisk.

At demonstrere mod dem med bannere og slagord, er faktisk en tilkendegvelse
af, at de har en betydning. Det har de ikke.

Igen... det kan faktisk godt være, at det er mig der ikke forstår dig.

Tim

Fra : @

Dato : 07-04-06 23:23

On Fri, 7 Apr 2006 23:52:28 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Du forstår simpelthen ikke meningen med det jeg siger (eller jeg forstår den
>ikke .

jo, jeg er bare slet ikke enig med dig,

ser du, hvis jeg gerne vil markere min afsky for en vis pædofil
massemorder og racist fra Mekka samt hans forkvaklede bog
ved at brænde begge dele på et bål sankt Hans aften så burde det være
min sag

jeg råber ikke højt eller truer andre med mord og vold

jeg udtrykker blot min afsky for en ting

>Vi har kæmpet i flere hundrede år, for at afskaffe neandertal-værder, som
>idag kun praktiseres i tilbagestående muslimske lande.

ja og hvis vi ikke vedblivende bruger vores ytringsfrihed - især når
den er under pres så taber vi den

>At demonstrere mod dem med bannere og slagord, er faktisk en tilkendegvelse
>af, at de har en betydning. Det har de ikke.

muhammedanerne demonstrerer deres foragt for vores samfundsmodel
dagligt, hvis de ikke får aktiv modstand vil deres pres mod "vores"
samfundssystem bare blive øget

>Igen... det kan faktisk godt være, at det er mig der ikke forstår dig.

så længe den daglige reklame for koranfascismen på vore gader
fortsætter, mener jeg det nærmest er en pligt at yde modstand, for at
værne om demokratiet og de frihedsrettigheder der gennem tiderne er
opnået