Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Udvidet årsopgørelse - indsendning af regn~
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-05-06 13:00

Jeg lavede sidste år et firma, som jeg desværre ikke nåede at få nogen
omsætning i.

Derfor skal jeg jo lave en udvidet selvangivelse, og det har jeg da også
fået tastet ind på skat.dk . Men til sidst står der, at jeg skal indsende
regnskab til min skatteregion.

Men - jeg er jo fritaget for at give regnskabsoplysninger, da min
nettoomsætning er u. 300.000, så skal jeg stadig indsende regnskabet - hvor
der jo reelt står 0'er overalt ... og i givet fald - kan det indsendes
elektronisk?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : K.T.

Dato : 01-05-06 16:15

Det skulle du nok have sat en markering for da du indberettede til udvidet
angivelse.

Knud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-05-06 06:35

"K.T." <k.t.slet@tesprivat.dk> wrote in

> Det skulle du nok have sat en markering for da du indberettede til
> udvidet angivelse.

Det gjorde jeg også - men der stod stadig at jeg skulle indsende det, da
jeg havde gemt mine oplysninger på skat.dk .

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk