Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen nemt 50 $ eller mere Gratis
Fra : tander

Dato : 24-04-06 22:29

Det eneste du skal gøre at gå på denne side
http://www.treasuretrooper.com/59473 og oprette dig som bruger.

Når du har oprette dig som bruger logger dig ind på siden og klikker
på "Cash Offers". Herinde ser du en liste over alle de ting du kan
tilmelde dig til og hvor meget det giver. Når du vil tilmelde dig
klikker du på linket og følger vejledningen. Tilbudene varierer i
værdi fra 0.4 til over 100 $. Så hvis du tilmelder dig en masse så
skulle du hurtigt tjene 50 $ eller mere.

Når du har gennemført tilmeldingen klikker du "done" og så
venter din tilmelding godkendelse. Når den er godkendt har du tjent
pengene. Det tager normalt 1 - 10 dage at få godkendt en tilmelding.

Når du har få 10$ eller mere kan du få dem udbetalt. Der udbetales
den 15 hver måned og de udbetales til din "paypal" account eller
bliver sendt med check alt efter hvilken betalingsmåde du har valgt.

Du kan få penge udbetalt til PayPal. Du kan oprette en gratis konto
her https://www.paypal.com/row/mrb/pal=RU6PPN22SKKNC
Fra paypal kan du få pengene overført til din almindelige bank konto.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-04-06 05:37

In article <1145914165.515102.148990@g10g2000cwb.googlegroups.com>, tander wrote:
> Det eneste du skal gøre at gå på denne side
> http://www.treasuretrooper.com/00000 og oprette dig som bruger.

Du har dit referencenummer med. a dette er et pyramidespil, så er
du både kriminel, og i koflikt med din Internetudbyders politik
om e-mail/news.

> [...]

> her https://www.paypal.com/row/mrb/pal=RU6PPN22SKKNC
> Fra paypal kan du få pengene overført til din almindelige bank konto.

det hedder www.paypal.com - Din referencekode er et forsøg på at
lokke ekstra gebyrer ud af nye kundr. Skam dig.

--
Povl H. Pedersen - nospam @ my.terminal.dk (Ja - adressen virker)

Fra : Niels Henriksen

Dato : 01-05-06 20:19

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote in message
> [...]
>
> det hedder www.paypal.com - Din referencekode er et forsøg på at
> lokke ekstra gebyrer ud af nye kundr. Skam dig.

Jeg har været inde og kigge på det (som man bør gøre inden man siger at
vedkommende er kriminel).

Første link er til en webside der samler en masse sider hvor man kan gøre
nogle ting og så tjene på det der. Der er mange forskellige og nogle er
bl.a. at udfylde et spørgeskema. Ikke ulovligt..

Andet link er til Paypal, hvor han så vil stå for at være ref. til en selv.
Paypal tjener penge på at folk modtager penge der inde og en sum af disse
går til ref. hvis man modtager penge.

INGEN af ovenstående links koster penge at være med i, så pyramidespil er
det ikke noget med. At han så burde have skrevet at hans ref. nummer er med
så han kan tjene på det er en anden sag.

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Fra : Dopedog

Dato : 25-04-06 21:03

Og du er anmeldt begge steder for at spamme, så dine kontoer bliver nok
snart lukket.

Fortsat god dag

Fra : Tychsen

Dato : 27-04-06 18:07

Ja, man kan til stadighed kun undre sig (og egentlig også more sig)
over, hvor stupide folk kan være.

Lige så snart tåber som "tander" kan gemme sig bag en mail-adresse,
tror de, at de kan invitere hele verden til en god gang pyramide- og
gebyr-fest. Almindelig lovgivning og tolerance overfor eventuelle svage
sjæle tilsidesættes, for at man bag facaden af en gmail-konto tror
lykken er nær. Men ak ak.. "tander" ER netop sådan en svag sjæl, og
prøver nu bare at efterleve samme åndsfraværende taktik som hans
læremester... og sådan lokker de hinanden i nettet gang på gang.

Hvad er resultatet? Endnu mindre lykke og endnu kortere afstand til den
grøft, der peger lige ned i dybet. Der er kun én vinder, og det er
ham der sidder i toppen af pyramiden - og som aldrig har været svag i
sjælen, ej heller mangler pengene. Hvorfor er det så rimeligt, at han
sidder i toppen? Tjoe... den kloge narer den mindre kloge...

Fortsat god dag til alle...