Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hmmm Årsopgørelsen?
Fra : H.S.

Dato : 20-04-06 12:33

Jeg har indsendt min selvangivelse via skat's hjemmeside lige før
påske.
Jeg har en udviddet selvangivelse (for sidste gang, da firmaet lukkede
i 2005) - og fik derfor en besked om at jeg skulle sende 2005
regnskabet ind til Skat, hvilket jeg gjorde i påsken.

Når jeg logger på Skat's hjemmeside, for at se om jeg skal betale
eller af med penge, får jeg bare at vide at min årsopgørelse ikke er
tilgængelig, hvilket min kones for øvrigt heller ikke er.

Er det fordi de ikke har godkendt regnskabet endnu? - og hvor længe
kan man forvente at det tager?

Holder Skat automatisk op med at sende den udvidede selvangivelse når
firmaet er ophørt?

Fra : Tychsen

Dato : 24-04-06 17:26

Har du husket at udfylde den nye "side 4" i selvangivelsen?

Det er noget helt nyt, hvor man skal indskrive en hulens masse tal fra
regnskabet. Det er meningen, at denne "side 4" helt skal erstatte det
vedlagte regnskab.

Fra : H.S.

Dato : 25-04-06 12:38

Har faktisk lige fået resultatet i dag, så det tog en grum tid.

Fik godt nok udfyldt den 4. side også - men da jeg var færdig stod
der at jeg skulle huske at indsende regnskabet, så helt erstattet det
vedlagte regnskab har det ikke, (endnu).

Fra : David T. Metz

Dato : 02-05-06 01:27

H.S. wrote:

> Holder Skat automatisk op med at sende den udvidede selvangivelse når
> firmaet er ophørt?

Ja.

David