Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hjælp til open source eller excel
Fra : BS

Dato : 12-04-06 08:12

Hejsa

Jeg er ikke den store haj til ragnskaber men er ved at have styr på det dog.
Det jeg har er blot en mini mini fritids onlinebiks hvor jeg køber en vare
og sælger igen - cirka 20-30 enheder om måneden.
Men trods dets lille fritids størrelse er jeg afligevel på jagt efter enten
et lækkert excel ark eller et open source program til at føre mit regnskab
i - moms og skat skal jeg jo betale :D

Er der nogle der har et lækkert regneark de vil dele eller kender til lidt
godt gratis software ?

TAKKER !

Fra : tipsliga.1go.dk

Dato : 12-04-06 12:42

summa summarum
www.summarum.dk

Fra : emk

Dato : 21-04-06 11:05

Hej,

Jeg har en rigtig god kassekladde-skabelon, der virker i såvel Exce,
som OpenOffice regnearket (open source, kan varmt anbefales som
alternativ til MS Office). Den kan maile til dig, hvis du er
interesseret, hvis den da ikke bare kan uploades her på en eller anden
måde...

Hilsen
Emk