Søger opskrift på Bibimbap
Fra : steen

Dato : 18-05-06 11:16

Hej,

er der nogen der kender en opskrift til Bibibambap?

Også gerne den stærke sovs.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-05-06 14:34

"steen" <steengod@hotmail.com> wrote in message
> Hej,
>
> er der nogen der kender en opskrift til Bibibambap?
>
> Også gerne den stærke sovs.
>
> Håber nogen kan hjælpe.
>
> Hilsen
>
> Steen

Dav Steen.

Google er din ven.
Bibimbap:
http://www.koreaneats.com/bibimbap.htm

Gochujang sovs:
http://www.weightlossninja.com/weightwatcherrecipe/gochujang-recipe.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Steen

Dato : 18-05-06 17:34

Aragorn Elessar wrote:

> Dav Steen.

> [...]

tak,

jeg fandt nu kun restauranter, da jeg søgte.

Hvad skrev du?

Hilsen

Steen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-05-06 22:17

Steen <steengod@hotmail.com> wrote in news:446ca1e2$0$27522
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

[google søgning]

> jeg fandt nu kun restauranter, da jeg søgte.
> Hvad skrev du?

Mit gæt: recipe bibimbap

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-05-06 14:14

"Steen" <steengod@hotmail.com> wrote in message

> tak,
>
> jeg fandt nu kun restauranter, da jeg søgte.

> [...]

Hej Steen.

Jeg skrev "Bibibambap", som du efterlyste.
Jeg fik derpå et stavekorrigeret link ("Bibimbap") i toppen af siden, da jeg
klikkede "Søg", og jeg klikkede derefter på det pågældende link.
Jeg gennemgik så de links, hvor der stod noget med "recipe", og fandt de to
jeg sendte her til gruppen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Steen

Dato : 22-05-06 18:54

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> jeg klikkede "Søg", og jeg klikkede derefter på det pågældende link.
> Jeg gennemgik så de links, hvor der stod noget med "recipe", og fandt de

ok,

det smager i øvrigt rigtig godt, man skal bare passe meget på med sovsen.

Hilsen

Steen