fiske finder i lidl
Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-05-06 19:46

Hejsa alle

Er her nogle som kender den fiske finder som lidl har på tilbud fra næste
torsdag ?

Er det noget som virker ?

Venlig hilsen
Christian

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-05-06 19:47

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20060601.p.Fiskefinder

Her er linket

Fra : Jan

Dato : 27-05-06 21:18

"Christian Poulsen" skrev:

Hej Christian. Ikke nogen særlig konstruktiv bemærkning, men jeg mener
altså, at jeg tidligere har set en omtale hvor produktet bliver nedsablet
kritisk. Kan ikke lige huske hvor, beklager. mvh Jan

Fra : Jan

Dato : 27-05-06 21:23

"Jan" skrev:
> Hej Christian. Ikke nogen særlig konstruktiv bemærkning, men jeg mener
> altså, at jeg tidligere har set en omtale hvor produktet bliver nedsablet
> kritisk. Kan ikke lige huske hvor, beklager. mvh Jan

Jo, så fandt jeg det:

http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=74984

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 22:20

> Er her nogle som kender den fiske finder som lidl har på tilbud fra næste
> torsdag ?
>
> Er det noget som virker ?

Prøv den, virker den ikke efter hensigten så lever den tilbage.

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Christian jacobsen

Dato : 29-05-06 06:42

Af udseende ligner den Netto"s model og den virker ad h.. til . har prøvety
at ligge for anker i samme pos . og vand-dybden svingede mellem 4 og 22
meter , selvom dybden med en ordentlig model kun lige ligger omkring 6m.Så
mit råd lad dem beholde taiwaneseren.