fladfiskeri i og omkring Middelfart?
Fra : P K Johnsen

Dato : 20-05-06 14:26

Hej ng
Er der nogen som kender til nogle gode pladser?
(jeg er opmærksom på at fisk lever i vandet)
mvh
PJ

Fra : P K Johnsen

Dato : 24-05-06 15:01

"P K Johnsen" <pkjohnsenpk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng
> Er der nogen som kender til nogle gode pladser?
> (jeg er opmærksom på at fisk lever i vandet)
> mvh
> PJ

Er der virklig ingen der fisker
efter flade i el. omkring Middelfart??
mvh
PJ

Fra : Robert Piil

Dato : 24-05-06 20:25

On Wed, 24 May 2006 16:01:16 +0200, "P K Johnsen"
<pkjohnsenpk@mail.dk> wrote:

>Er der virklig ingen der fisker
>efter flade i el. omkring Middelfart??

Der er altid mange tyskere ude ved Strib, men jeg har sjældent set dem
fange noget særligt.

Jeg har selv fået et par frimærker ude ved Røjle Klint - hvor jeg mest
har fisket fordi jeg gerne vil være lidt i fred.

Ellers er der noget større chance hvis man har mulighed for at komme
ud i båd. Mellem broerne tættest på den nye over med Jyllandssiden,
plejer at give noget.

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Hanne Hansen

Dato : 30-05-06 13:05

Har selv fisket en del efter fladfisk fra molen ved Middelfart Gl. Havn. Du
skal stå helt til venstre (hen mod det nye kulturhus) ellers er der
garanteret bundbid og du vil miste en bunke grej.

Har selv haft mest held med børsteorm på min. 80 grams forfang (en del
strøm) og det har primært givet skrubber.

Knæk og bræk

Hanne