Maddikker - opdræt.
Fra : Claus Chr. Hanson

Dato : 17-05-06 13:47

Hej, jeg ville høre om nogen kunne give mig et link eller to til hvordan
man "laver" sine egne maddikker - tips, tricks holdbarhed livscyklus mv.

Synes ikke selv jeg kan finde noget brugbart selvom jeg har en idé om at
mange selv gør det.

På forhånd tak :)

Mvh Claus

Fra : Andersen

Dato : 17-05-06 16:00

"Claus Chr. Hanson" <Ingenmails@tak.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg ville høre om nogen kunne give mig et link eller to til hvordan
> man "laver" sine egne maddikker - tips, tricks holdbarhed livscyklus mv.

Hej

Der er en der har skrevet en lille "guide" her.

http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=69055

Hilsen Bo

Fra : Claus Chr. Hanson

Dato : 17-05-06 16:41

Andersen wrote:

> [...]
>
> Hej
>
> Der er en der har skrevet en lille "guide" her.

Tak skal du have!