Hornfisk
Fra : Martin, Bettina, Alb~

Dato : 04-05-06 17:24

Er der kommer hornfisk ?
Skal på Øresund på søndag. Er det værd at gå efter hornfisk eller ?
Martin

Fra : Claria

Dato : 04-05-06 21:16

"Martin, Bettina, Albert & Emma" <mabandersen@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:445a2ab7$0$11171$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Er der kommer hornfisk ?
> Skal på Øresund på søndag. Er det værd at gå efter hornfisk eller ?
> Martin

Hejsa Martin

Igår Tirsdag den 3. maj lige omkring kl 13:00 "kogte" vandet omkring Amager
Strand Park / Pynten af hornfisk.
De bed på både sild og blink - så der er hornfisk i Øresund.

Mvh
Claudia

Fra : poul

Dato : 04-05-06 22:43

DER ER MANGE VAR UDE ONSDAG SKAL UD IGEN LØRDAG

Fra : Charlotte

Dato : 06-05-06 04:29

Nogen der ved hvordan det ser ud i nyborg?

Fra : bjarne rasmussen

Dato : 06-05-06 07:29

Hejsa.
Prøv at se linket her.
De første Belone Belone (hornfisk) er fanget i Nyborg.

http://www.fangster.dk/default.asp?seek=udvaelgok&kategori=Alle&mode=rapporter&menu=Forside&mode2=fangstdato&orderby=fangstdato+DESC&vaelg=5&actper=

Mvh. Bjarne.

Knæk og bræk derude

Fra : Charlotte