Søger ormepumpe
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 30-04-06 08:03

Jeg mangler en ormepumpe, men kan ikke finde dem i Danmark. Her er sælgeren
i Australien. http://www.ausfish.com.au/alvey/11.shtml

Fås hos tackleworld.co.uk til 40£, men der kommer 50£ fragt oveni . . .

Der er vel ikke en her i gruppen, der har set aggregatet hos en dansk
forhandler?

¸.·´¯)
)><((((º> ´\
\ 8________
www.aass.dk |_________/ Torben Abildgaard www.bt.dk

Fra : SB

Dato : 30-04-06 12:15

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fås hos tackleworld.co.uk til 40£, men der kommer 50£ fragt oveni . . .
>
> Der er vel ikke en her i gruppen, der har set aggregatet hos en dansk

Køb en af de der cykelpumper som man sætter på jorden og træder på, samtidig
med man kan trække op og skubbe ned i et håndtag for at få luft i sin cykel.
Sav bunden af den, og du har noget der ligner det andet, og nok en del
billigere

Søren

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-04-06 16:24

Hejsa.
Jeg har selv lavet en pumpe af rustfrit stål og laver gerne flere, hvis der
er interesse.

Jesper

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 30-04-06 17:12

Jesper Hansen wrote:
> Hejsa.
> Jeg har selv lavet en pumpe af rustfrit stål og laver gerne flere,
> hvis der er interesse.

http://www.ausfish.com.au/alvey/11.shtml

Hej Jesper

Bruger du samme mål som Alvey, virker det, og hvad vil du have for den?

Jeg er VÆLDIG interesseret!
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Calle.

Dato : 30-04-06 20:41

Jesper Hansen wrote:
> Hejsa.
> Jeg har selv lavet en pumpe af rustfrit stål og laver gerne flere,
> hvis der er interesse.

Hvad pliver prisen?
--
*** Calle ***

Fra : iquue

Dato : 01-05-06 07:27

Fandt dette sted

http://www.fishingmegastore.com/acatalog/Bait_Pumps.html

johnny

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-05-06 06:11

Hej Gruppe.
Jeg bruger ca. de samme mål som alvey. De har en 2½'' pumpe, og jeg bruger
et 50 mm rustfrit rør. Men jeg kan lave dem lige den størrelse, det skal
være. Hvis jeg skal ha' lidt ud af det, kommer de til at koste 4-500 kr, alt
efter, hvormange jeg skal lave. Min egen virker fint, men man skal øve sig
lidt i at bruge den.

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 02-05-06 06:22

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> til at koste 4-500 kr, alt efter, hvormange jeg skal lave. Min egen
> virker fint, men man skal øve sig lidt i at bruge den.

Jeg er med på at prøve.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]