Havørred fra kysten på sjælland.
Fra : Erik

Dato : 28-04-06 16:38

Hejsa

Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.

Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også komme på
tale.

Hvor skal jeg tage hen?

På forhånd tak
Erik

Fra : Calle.

Dato : 28-04-06 16:56

Erik wrote:
> [...]
>
> Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.
>
> Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også

til vandet ;-9

--
*** Calle ***

Fra : Erik

Dato : 28-04-06 17:21

> til vandet ;-9
>
> --
> *** Calle ***

Det have jeg slet ikke tænkt på...

Fra : Posten

Dato : 30-04-06 20:23
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 29-04-06 09:21

Erik wrote:
> [...]
>
> Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.
>
> Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også

Ikke til Nordsjælland, der står jeg.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Erik

Dato : 29-04-06 09:23

> Ikke til Nordsjælland, der står jeg.
>
> --
> |
> [OO]
> <>'

Du må godt nok være FED! Hvis der ikke er plads til andre end dig....

/Erik

Fra : william

Dato : 29-04-06 18:57

Så hjælp dog manden med et par gode fiskepladser - kender desværre ikke selv
noget til djævleøen.

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 30-04-06 08:10

william wrote:
> Så hjælp dog manden med et par gode fiskepladser - kender desværre
> ikke selv noget til djævleøen.

> "Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote in message

Nånånå . . . Hornbæk Plantage plejer at være et godt bud, men lad være med
at kroge mig i ryggen

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : ...: Andreas EH :...

Dato : 19-05-06 10:29

Erik skrev:
> [...]
>
> Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.
>
> Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også komme på

--- snip ---

Du kan godt være heldig at fange en eller to ude ved dok-broen ved det
gamle B&W.

Andreas