Lillebælt
Fra : knoglen

Dato : 27-04-06 16:16

hej

jeg skal på Lillebælt her i weekenden, så er spørgsmålet hvad skal man satse
på torsk, flade eller sild.
hvad fanges der iøjeblikket.

hilsen
knoglen

Fra : Calle.

Dato : 27-04-06 16:32

knoglen wrote:
> hej
>
> jeg skal på Lillebælt her i weekenden, så er spørgsmålet hvad skal
> man satse på torsk, flade eller sild.
> hvad fanges der iøjeblikket.

nu er lillebæt jo ikke så lille endda, så hvor på lillebælt

--
*** Calle ***

Fra : knoglen

Dato : 27-04-06 16:45

ja selvfølgelig jeg glemte at det er fra Middelfart

knogle

Fra : Calle.

Dato : 27-04-06 16:50

knoglen wrote:
> ja selvfølgelig jeg glemte at det er fra Middelfart

tør jeg ikke svare på, da jeg bor i den anden ende / anden side
(Midt på Als)
Er der stadig godt med flade under den gamle bro (snoghøj siden)?

--
*** Calle ***