Leje af båd/jolle i Skagen/Ålbæk-området s~
Fra : is

Dato : 23-04-06 14:26

Hej gruppe
Jeg søger hjælp på vegne af et par tyske mandlige turister, der
ønsker at komme til det nordjyske område i et par uger i september
for at fiske. De søger information om, hvor de kan leje båd/jolle med
motor til deres fiskeri, og desuden søger de information om, hvor de
kan få nedfrosset og opbevaret fangsten før hjemrejsen, da de
åbenbart regner med at fange en del. Jeg har lovet at forsøge at
hjælpe dem med at finde disse informationer, og håber derfor på
velvillig assistance fra gruppen. - Og hvis der skulle være nogen, der
har forslag til, hvad et par inkarnerede lystfiskere ellers kunne
glædes med at opleve i området, så vil jeg også være glad for at
få en tilbagemelding herpå.
På forhånd tak
Inger