slid
Fra : Hatting

Dato : 23-04-06 10:26

Hejsa gruppe.

Nogle der ved hvornår der er slid i horsens fjor ??
På forhånd tak

Mvh

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-06 12:23

> Nogle der ved hvornår der er slid i horsens fjor ??
> På forhånd tak

Jeg syntes også at Horsens Fjor trænger til en resturening

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Posten

Dato : 23-04-06 22:15

Nå så det syntes du. Hvornår holdt du op med at synes det.

Fra : Calle.

Dato : 23-04-06 15:10

Hatting wrote:
> Hejsa gruppe.
>
> Nogle der ved hvornår der er slid i horsens fjor ??
> På forhånd tak

tror ikke vand slides!

--
*** Calle ***

Fra : Wagner

Dato : 23-04-06 18:59

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> tror ikke vand slides!
>

> --
> *** Calle ***

Og så alligevel :)
http://da.wikipedia.org/wiki/Slid_(nordisk_mytologi)
vh
Wagner

Fra : Wagner

Dato : 23-04-06 19:01

"Wagner" <@> skrev i en meddelelse

> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Og så alligevel :)
> http://da.wikipedia.org/wiki/Slid_(nordisk_mytologi)
> vh
> Wagner
Undskyld, her er forklaringen:
Slid er i nordisk mytologi navnet på den flod, som løber gennem Hel. Den er
isnende kold og fyldt med sværd og knive. Floden udspringer ved Hvergelmer.

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Slid_%28nordisk_mytologi%29"

Fra : mlt

Dato : 26-04-06 21:15

> [...]
er
> isnende kold og fyldt med sværd og knive. Floden udspringer ved

Ja og "Hvergelmer" er jo lige præcis navnet på den type træ som 3.nederste
bolværk på Horsens Havn er lavet af... Fantastisk som det hele går op i en
højere enhed...

Ved desværre ikke om silden er kommet i fjorden endnu...

Mvh Michael - Fra Horsens

Fra : Hatting

Dato : 28-04-06 16:19

Tak for svaret Michael