Hornfisk i Aalborg???
Fra : Bertel

Dato : 20-04-06 19:10

Hey Hey...

Vi er et par stykker der snakker lidt om at tage ud og prøve lykken for at
se om vi kan fange et par hornfisk og nogle sild i Aalborg, så jeg ville
høre om der er nogen der har fanget noget eller hørt om det???

Mvh
Bertel

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 22-04-06 06:04

Bertel wrote:
> [...]
> for at se om vi kan fange et par hornfisk og nogle sild i Aalborg, så
> jeg ville høre om der er nogen der har fanget noget eller hørt om

Åbenbart i Isefjorden. Smutter lige ud og tjekker Sundet . . .

http://www.fangster.dk/default.asp?mode=vis&menu=Forside&ID=39055

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 23-04-06 19:35

3140 Bjørgheim wrote:

> Åbenbart i Isefjorden. Smutter lige ud og tjekker Sundet . . .
>
> http://www.fangster.dk/default.asp?mode=vis&menu=Forside&ID=39055

Fandt ingen i Sundet!

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Lars Thorborg

Dato : 23-04-06 10:08

Ifølge TV2 tekst-tv side 631 blev der fanget hornfisk på Ålborg Havn den 20.
april, så mon ikke de er lige rundt hjørnet?

Fra : Jan Jensen

Dato : 24-04-06 13:40

mit sildeforfang blev fulgt til dørs af hornfisk flere gange lørdag d
22'ende så de er der , det samme er sildene

Fra : Bertel

Dato : 25-04-06 16:45

Okay... det kunne være man snart skulle tage sig sammen... Hmm men det er jo
ikke sikkert det er til at komme over til "sildekajen" nu hvor broen er
styrtet sammen. Jeg hørte de regnede med 2 timers kø ind gennem Aalborg.

Mvh
Bertel