sild i aalborg fjor
Fra : Jan Jensen

Dato : 19-04-06 16:26

er sildene kommet til aalborg fjord?

Fra : Bainz

Dato : 19-04-06 16:40

Nej desvære ikke jeg har hørt om.
"Jan Jensen" <spbNIKS@nork.dk> skrev i en meddelelse
news:4446566f$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
> er sildene kommet til aalborg fjord?

Fra : Jørgen

Dato : 19-04-06 17:51

Jo - det skulle de være. Talte med en på Løgstør Havn i dag, som stod og
fiskede sild - og hev fire-fem stk op, bare mens jeg stod der. Han fortalte,
at han i hvert tilfælde i et par uger nu også har fanget sild i Aalborg.

mvh
Jørgen

Fra : Jens Kristiansen

Dato : 19-04-06 18:14

> [...]
fortalte,
> at han i hvert tilfælde i et par uger nu også har fanget sild i Aalborg.

....Johh, der er godt med sild og tit bid i Jomfru Ane Gade...:)
Prøv det!!
/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 22:32

> er sildene kommet til aalborg fjord?

Ja, det er de bestemt. Formoder du mener limfjorden og aalborg området.
Kan kun tale for mig selv, der var 2 timer på havnen i går ved 17-19-tiden,
hvor det blev til 15 stk. (Jeg stod godtnok på Nørresundby siden )

Det er ret sjovt de gange der kommer 3 sild med ind på én gang. Et
sildeforfang er det eneste der kræves.
Folk står der hele dagen, så tidspunktet er nok ikke så vigtigt.

Men husk at de skal renses også, og det er knap så sjovt som at hive dem
ind.

mvh.
Thomsen