Telmores hjemmeside
Fra : Robert Stig Lanther

Dato : 15-06-01 16:49

Jeg er den lykkelige ejer af et Telmore abbonemenet, men jeg kan for tiden
ikke komme ind på deres hjemmeside. Jeg bruger Internet Explorer 5.50 jeg
får bare fejlmeddelelsen at siden ikke kan vises. Jeg har flere gange
forgæves forsøgt at ringe til Telmore men de spørger bare om hvilken version
af IE jeg bruger og så fortæller de mig at jeg skal sætte sikkerhedsniveauet
til mellem eller lav og det har jeg prøvet. Jeg har tidligere kunnet komme
ind på deres hjemmeside. Hvad gør jeg??

Robert

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-01 17:11

Robert Stig Lanther skrev:

>Jeg er den lykkelige ejer af et Telmore abbonemenet, men jeg kan for tiden
>ikke komme ind på deres hjemmeside. Jeg bruger Internet Explorer 5.50 jeg
>får bare fejlmeddelelsen at siden ikke kan vises.

Serveren kan være nede, eller routen til serveren kan være i uorden.
Prøv igen senere...

> [...]
>til mellem eller lav og det har jeg prøvet. Jeg har tidligere kunnet komme

Jeg kan se du er TDC Internetkunde, det er jo også - jeg kan fint
komme ind på siden nu. Prøv den direkte IP: http://192.38.176.147/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Robert Stig Lanther

Dato : 15-06-01 17:45

> [...]
> Prøv igen senere...

> Jeg kan se du er TDC Internetkunde, det er jo også - jeg kan fint

Det hjalp desværre heller ikke - Telmore siger også til mig når jeg ringer
at der ikke er noget i vejen med deres side og det må være et problem hos
mig men hvad er problemet?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-01 17:52

Robert Stig Lanther skrev:

>Det hjalp desværre heller ikke - Telmore siger også til mig når jeg ringer
>at der ikke er noget i vejen med deres side og det må være et problem hos
>mig men hvad er problemet?

Prøv at åbne en dosprompt og skriv:

ping telmore.dk
- skriv resultatet.

Prøv også:

tracert telmore.dk
- skriv resultatet.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Robert Stig Lanther

Dato : 15-06-01 18:32

> Prøv at åbne en dosprompt og skriv:
>
> ping telmore.dk
> - skriv resultatet.
pinger telmore.dk [192.38.176.147] med 32 byte data:

Forespørgsel fik timeout
Forespørgsel fik timeout
Forespørgsel fik timeout
Forespørgsel fik timeout

Ping-statistikker for 192.38.176.147:
Pakker: Sendt = 4, modtaget = 0, tabt = 4 (100%tab),
Gennemsnitlig tid for rundtur 1 millisekunder:
Midst=0 ms, størst = 0 ms, gennemsnitlig = 0ms

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-01 18:40

Robert Stig Lanther skrev:

>pinger telmore.dk [192.38.176.147] med 32 byte data:
>
>Forespørgsel fik timeout

Der er problemer mellem din PC og Telmores server - jeg ville kontakte
din internetudbyder.

Ellers spørg i gruppen news://dk.edb.internet

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Muri

Dato : 15-06-01 23:07

Prøv under funktioner---- internetindstillinger----avanceret--

Og tjek under sikkerhed om de første 5 emner er markedet med flueben,
undtagen "brug PCT 1.0"

Mvh
Muri

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-01 23:09

Muri skrev:

>Prøv under funktioner---- internetindstillinger----avanceret--
>
>Og tjek under sikkerhed om de første 5 emner er markedet med flueben,
>undtagen "brug PCT 1.0"

Hvis Robert ikke kan pinge telmore.dk så er det ikke nødvendigt at
prøve at pille ved de indstillinger - der er simpelthen ikke kontakt
mellem hans PC og Telmores server.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Robert Stig Lanther

Dato : 16-06-01 07:37

"Muri" <muri@email.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv under funktioner---- internetindstillinger----avanceret--
>
> Og tjek under sikkerhed om de første 5 emner er markedet med flueben,
> undtagen "brug PCT 1.0"

Det hjælper ikke!

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 18-06-01 10:01

> [...]
> til mellem eller lav og det har jeg prøvet. Jeg har tidligere kunnet komme

Da jeg prøvede at få adgang til Telmore's hjemmeside igår fik jeg en
fejlmeddelelse fra Telmore's Apache server (Internal error).

Derudover har jeg længe ikke kunnet logge mig ind på Telmore's
side. Jeg får at vide at der ikke kan laves DNS lookup på
muchmore.telmore.dk. Jeg kan dog fint åbne en kommando prompt og
skrive "ping muchmore.telmore.dk" og jeg får fint svar fra
serveren. Sådan har det være i et stykke tid nu.

Håber de får løst problemerne (eller hvor i alverden problemet
ligger).

Nu har jeg lige prøvet her fra arbejde med en Opera browser og det
virker fint (bruge IE5.5 derhjemme).

mvh Bernhard