Harddisk går i standby!
Fra : Leif Jakobsen

Dato : 15-06-01 15:04

Håber ikke dette er helt uden for gruppens emneområde!

Min nye harddisc går efter et stykke tid uden at være brugt automatisk i en
form for hvileposition eller standby, og er derefter lang tid (10-15 sek.)
om at starte op igen. Irriterende!!!

Nogen der ved hvor jeg kan slå den funktion fra?

Mvh
Leif Jakobsen

Fra : Gevaldi

Dato : 15-06-01 15:10

"Leif Jakobsen" <leif@leifjakobsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om at starte op igen. Irriterende!!!
>
> Nogen der ved hvor jeg kan slå den funktion fra?

Kontrolpanel\strømstyring

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-06-01 15:12

Kan det tænkes at det er strømstyrring i Windows der er på spil her, prøv at
gå ind i kontrolpanel og kig i strømstyrring.

Mvh
Per

Leif Jakobsen <leif@leifjakobsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gd4bk$eas$1@news.inet.tele.dk...