Busters første selvfangede, hjembragte mål~
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 18:00

For kort tid siden kom Buster hjem med sit første bytte, som jeg har set ham
fange..
En lille sød fugl, som var _helt_ død da han bragte den ind i havestuen..

Han begyndte legen henne under mit nyvaskede tøj på tørrestativet, men jeg
viste ham altså udenfor med den igen, for det tog ham kun et øjeblik at få
blodpletter på gulvtæppet i havestuen.. For ikke at nævne alle de dun og
fjer han spredte..

Så han og fuglen blev forvist til terassen, og jeg måtte frem med
støvsugeren..

Jeg synes godt nok det er lidt synd for fuglen, for det var sådan en fin en
med farvet bryst.. Men nu ved jeg da at han kan fange noget, for var godt
nok ved at tvivle..

Men det var ikke længe fuglen var interessant, for nu, efter bare ca 15
minutter ligger fuglen alene ude på terassen, og Buster er smuttet videre på
sin færd i kvarteret..

Mange hilsener fra Louise

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 21:02

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det var ikke længe fuglen var interessant, for nu, efter bare ca 15
> minutter ligger fuglen alene ude på terassen, og Buster er smuttet videre

Hej Louise det kommer du nok til at vende dig til.
vores søde bløde krammedyr er nogle lystmorder i deres fritid.
Det kan man ikke ændre på.
Jo man kan holde dem inde, men kommer de ud, ja så vil de jage.

Her for et par dage siden måtte jeg rive hovedet af en due. kl 4 om naten.
Æv men den var ikke død, kun meget pelset. nå duen har det vist godt som
død. og katte er lystmordere.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-06 07:04

> [...]
> Æv men den var ikke død, kun meget pelset. nå duen har det vist godt som

Jeg er skam helt med på at vores katte er jægere af lyst, og Buster
tidligere slave, min veninde, havde også sagt at Buster var god til at fange
mus..
MIn tvivl kom da han endnu ikke havde hjembragt noget her på matriklen.. Men
det har han så nu..

Jeg smed fuglen ud efter ca ½ time, da han så ikek syntes at den var
spændende længere, og derfor bare lå under havebordet på terassen..

Louise, og en mæt Buster