Hund og kat
Fra : Jan Holm

Dato : 20-05-06 17:23

Ville lige dele disse fantastiske billeder. De første 3 sider er mest med
"hund sammen med kat" billeder.
http://www.warrenphotographic.co.uk/prevhtm/dogs/all.htm

På samme side er der også et stort arkiv med kattebilleder
http://www.warrenphotographic.co.uk/prevhtm/cats/all.htm

Jeg har set mange sider med kattebilleder, men det her er nok
den bedste hidtil !!

Mvh
Jan

Fra : fam. Ager

Dato : 21-05-06 07:11

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.warrenphotographic.co.uk/prevhtm/cats/all.htm
>

> Jeg har set mange sider med kattebilleder, men det her er nok

det er proff billeder!.. vi tager en del selv, til avis, internet,
bryllupper mv., portrætter i studio m.m.. og jeg ved hvor svært det er, at
tage studiedyrebilleder..jeg er dybt imponeret.. og så er der boxere
med..min hunderace..

mange tak for linket!

mvh. marie

Fra : Denise

Dato : 21-05-06 09:01

Jan Holm wrote:
> [...]
> http://www.warrenphotographic.co.uk/prevhtm/cats/all.htm
>

> Jeg har set mange sider med kattebilleder, men det her er nok

Hold da op en masse gode billeder, tak for linket

--
Hilsen Denise