Efterlysning (videresendelse)
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-05-06 08:33

Hej Alle

Det er med stor sorg og smerte at jeg må skrive dette indlæg.
Fredag aften er døren til vores løbegård brudt op og til min store skræk
mangler der en kat - Wytopitlock The Final Cut aka Frandsen.
Hvis døren er gået op ved et uheld (og hvordan kunne det lige ske?) kan det
jo undre, at de andre katte i haven på samme tid ikke er drønet ud.
Da vi skulle kalde flokken ind hen på aftenen kom Frandsen ikke, men jeg
tænkte, at han nok havde fundet et interessant insekt eller noget andet og
lod ham så bare være ude. Lørdag morgen kunne jeg så konstatere, at døren
havde været åbnet......
Det skal måske lige nævnes, at vi var hjemme mens det skete..

Vi har selvfølgelig forhørt hos hos gud og hver mand i området for at høre
om de evt har set noget til ham, men ak og ve - ingen har set noget som
helst til vores kære Frandsen.

Vi håber selvfølgelig, at han lige pludselig igen står og "banker på", men
vores optimisme er fuldstændig væk.
Jeg frygter han er havnet et eller andet mærkeligt sted....

Så hvis I har set/hørt noget må I meget gerne kontakte mig på tlf. 4036
4330.

Under alle omstændigheder er det gået op for mig på den hårde måde, at
kattene kun er sikret bag de 4 vægge og et par gode låse.

Frandsen er en lys blåtabby Maine Coon hankat på 7½ måned og er chipmærket.

Jeg har på nuværende tidspunkt informeret samtlige dyrlæger i omegnen og i
morgen er der en efterlysning i Herning Folkeblad, der husstandsomdeles hver
onsdag.

I må meget gerne udbredde efterlysningen i øst og vest.

Dybt ulykkelige hilsner
Anette

--
Wytopitlock Maine Coons & Ybsambul Egyptian Maus
www.wytopitlock.dk & www.ybsambul.dk

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-05-06 15:19

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in message
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Efterlysning viderebragt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--