Operation X på TV2
Fra : Sidsel

Dato : 30-04-06 09:39

TV2 søger nye emner til Operation X, og mit store forkromede forslag var
at skrive ind og bede dem grave i sagen omkring Jens Breth Hansen. Jeg
ved ikke om det allerede er gjort, men at få ham hængt ud på TV2 vil
fremme folks kendskab til ham og måske på den måde kan vi få ødelagt
lidt af hans forretning.

Man kan skrive og foreslå emnet på x@tv2.dk - og mit bud vil være at man
skal sende linket til hjemmesiden Stop Breth Hansen med i sin mail.
( http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/ )

Det er et forslag, og jeg håber da at TV2 vil tage det seriøst.

- Sidsel
(Denne besked er crossposted til DeKatten)

Fra : fam. Ager

Dato : 30-04-06 12:34

"Sidsel" <sidsel@REMOVEmidgaardskatte.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er et forslag, og jeg håber da at TV2 vil tage det seriøst.
>
> - Sidsel
> (Denne besked er crossposted til DeKatten)
--------------

lyder som en glimrende ide!

mvh. marie

Fra : Denise

Dato : 30-04-06 17:13

fam. Ager wrote:
> "Sidsel" <sidsel@REMOVEmidgaardskatte.dk> skrev i en meddelelse

> --------------
>
> lyder som en glimrende ide!
>
> mvh. marie

Er helt enig, bare nogle ville gøre noget ved ham, men han kan åbenbart sno
sig som en ål

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : lasse og Tina

Dato : 03-05-06 10:25

Jeg synes det lydet som en genial idé...

GO for it! :)

Tina