Det går nu fint hehe
Fra : Allan

Dato : 28-04-06 19:35

Og Hej Nej Det går nu fint med mine katte. Rocke og Kosmos

Hvad er det nu med de der spamerere igen?

Mvh Allan

..

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-06 20:25

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> Og Hej Nej Det går nu fint med mine katte. Rocke og Kosmos
>
> Hvad er det nu med de der spamerere igen?
>

> Mvh Allan

Hvad sker der lige her.-)

Ja min PC døede for anden gang, Så nu er den skiftet ud.
Jeg skrev et indlæg om mine mivere der havde natte besøg fra en fremmed kat.
I deres indhegnede have.

Nå men nu er jeg næsten på nettet igen. Ny PC.

Husk at tage backup af alt

Meget er fjernet fra min meddelelse, men overskriften er der.
Jeg kan ikke huske hvad jeg skrev, men noget med at selvom man indhegner sin
have så er man ikke sikker.

Ja det er ikke nemt uden backup.

Mvh Allan om en uge når pc er ok.