endnu et stort tillykke
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-04-06 08:10

I dag er det Tortie ungernes fødselsdag, tænk at mine "elefantunger" er
blevet voksne og måske endda fornuftige *grin*

Stort tillykke til Agnes, Ada, Mille, Molly, Fru V og
Lillebror med de 4 år, og jeres slaver

har nogle af jer nu lyst til at se hvem pokker jeg snakker om, så er der
lidt billeder her
http://cards.webshots.com/invite/pickup/115515903juIS/album/42827698mktjvr

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 26-04-06 08:39

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
>I dag er det Tortie ungernes fødselsdag, tænk at mine "elefantunger" er
>blevet voksne og måske endda fornuftige *grin*

Tillykke, tillykke.
Tortie og hendes unger er uden tvivl en vigtig milepæl i denne NGs historie
og starten til noget stort og godt. Mine misser er jo også Tortiekontomisser
(værkstedsmiverne) - og de ældste af dem, 1. kuld, blev 4 år i går!

MVH Mette (Alladin og de nu voksne værkstedsmivere Kina og Rosinen)

Fra : Kate

Dato : 29-04-06 19:59

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> og de ældste af dem, 1. kuld, blev 4 år i går!

Jeps, og det varer jo ikke længe før 2. kuld også runder og her er
dejlige Mowgli jo i blandt
Håber hans søskende har det lige så godt som han har det
Han har udviklet sig til en uforbederlig kælegris, han gider bare ikke
blive båret. Men at ligge i skødet om aftenen foran fjerneren er noget
af det bedste han ved

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 26-04-06 14:11

> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Hej Marianne

jeg har kun læst med her i kattegruppen et par år og har af og til læst om
tortiekontoen - kan du ikke skrive lidt om denne historie og om de
ovennævnte 4 årige katte? der er måske andre end jeg, der også er blevet
lidt nysgerrige.

Venlig hilsen,
Anelise med tortien Rasmis, der snart bliver 16 og de to "nye" hittemisser
fra oktober 2005, Bølle og Lulu

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-04-06 15:43

Hej Anelise

*gg* jo vi vil gerne dele historien om Tortie og kontoen, du kan læse om
Tortie og hvordan kontoen blev til, og ikke mindst hvem kontoen har hjulpet,
her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/vildkatte/tortiekontoen.php

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 26-04-06 23:00

> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

hej Marianne

tak for den rørende historie.
Siden 1969 har jeg haft ialt 7 katte, p.t. har jeg tre - 5 af de 7 har været
hittekatte, der har fundet mig, så jeg har lyst til at støtte jeres gode
arbejde og give et lille bidrag til tortiekontoen.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Denise

Dato : 26-04-06 14:53

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> Lillebror med de 4 år, og jeres slaver
>
> har nogle af jer nu lyst til at se hvem pokker jeg snakker om, så er

Tillykke, tillykke til alle dejlighederne

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-04-06 00:08

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in message
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Hjerteligt tillykke med de fire lykkelige år til miverne og deres glade
ejere!
Jeg kan derudover oplyse, at mine forældres tre mislinger, Pelle, Tam og
Silke, der blev behandlet (vaccine + sterilisation) via Tortiekontoen,
stadig har det dejligt og er ved godt helbred.
Jeg skal nok smække flere billeder op af dem, når jeg får min
fødselsdagsgave (kamera) tilbage fra garanti-rep om et par uger.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : dpl

Dato : 28-04-06 17:38

Marianne Hellemose skrev:
> [...]
> Lillebror med de 4 år, og jeres slaver
>
> har nogle af jer nu lyst til at se hvem pokker jeg snakker om, så er der

Hej Marianne!
Jeg har ikke kigget med herinde i månedsvis, men kom lige forbi i dag.
Ja tænk, de små pølser jeg var ude hos dig at se da de var blevet født,
nu er store katte på 4 år!

Ada har det fortsat fremragende. Hun er flyttet til en meget sød dame i
Århus, som tager sig god af hende, og forkæler hende, som hun har det
fortjent!

Til dem der ikke læste med i sin tid, så måtte Ada flytte herfra for et
halvt års tid siden, da hun havde stigende problemer med vores fertile
avlskatte. Det hele endte med en kæmpe slåskamp, der nær havde kostet
vores hankat øjet. Jojo, hun er en sej dame hende Ada!

Jeg savner hende rigtigt tit, for hun var nu noget helt særligt. Men hun
har det med garanti bedre nu, hvor hun er det naturlige centrum, og ikke
skal dele opmærksomheden med andre katte.

Her er et af de sidste billeder jeg har af hende, og det er jo et
dejligt minde: http://www.kishka.dk/images/div/ada.jpg

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Denise

Dato : 28-04-06 20:26

dpl wrote:

> [...]
> og ikke skal dele opmærksomheden med andre katte.
>
> Her er et af de sidste billeder jeg har af hende, og det er jo et

Hov, jeg har da også et billede af dejlige Ada. Hun var dog lidt beklemt ved
min fotojagt efter hende
http://img.photobucket.com/albums/v620/DeniseRe/katte/Ada.jpg

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Kate

Dato : 29-04-06 20:02

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Her er et af de sidste billeder jeg har af hende, og det er jo et
> dejligt minde: http://www.kishka.dk/images/div/ada.jpg

Ja, jeg faldt jo også for hende da vi besøgte jer. Det er så gået
henover hovedet på mig at hun er flyttet fra jer.
Men hvor er det skønt at kunne finde nye gode hjem til misserne i
stedet for at de skal trives dårligt hvor de er.