Dyrlæge i Fensmark
Fra : Tommy Fer

Dato : 19-04-06 15:49

Hej NG

Nogen der kan anbefale en dyrlæge i Fensmark eller omeng? Vi er lige
tilflyttet og vores enekat har vist reddet sig en blærer betændelse...

Om det er på landet og lidt væk er ok, vi har bil.

mvh Tommy Fer

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-04-06 16:08

Hej Tommy

Jeg kan ikke lige placere Fensmark på landkortet
men prøv at se på denne liste om der er en i nærheden af dig
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproducts.php?id=7

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Alice

Dato : 19-04-06 16:17

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev

> [...]
> tilflyttet og vores enekat har vist reddet sig en blærer betændelse...
>
> Om det er på landet og lidt væk er ok, vi har bil.

Jeg vil meget gerne anbefale Dyreklinikken på Gallemarksvej i Næstved -
Bruger dem selv til vores to mislinger

MVH
Alice

Fra : JB

Dato : 19-04-06 16:22

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilflyttet og vores enekat har vist reddet sig en blærer betændelse...
>
> Om det er på landet og lidt væk er ok, vi har bil.

www.dyr-i-centrum.dk har vi brugt i mange år både til katte og hunde. Det
er en dygtig dyrlæge.

Ellers er der Sneslev Dyreklinik, Haslevvej 346, Sneslev, tlf. 57641033. Det
er også et godt sted.

God bedring til katten.

Hilsen
Jytte

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 19-04-06 20:02

> [...]
> tilflyttet og vores enekat har vist reddet sig en blærer betændelse...
>
> Om det er på landet og lidt væk er ok, vi har bil.

Jeg anbefaler osse Næstved Dyreklinik på Gallemarksvej og så er der også
Falke Dyreklinik på Glentevej og Næstvedegnens Dyrehospital i Skelby /
Dyrlægerne ved Kvægtorvet.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-04-06 01:26

Tommy Fer wrote:
> [...]
> tilflyttet og vores enekat har vist reddet sig en blærer betændelse...
>
> Om det er på landet og lidt væk er ok, vi har bil.

Næstved Dyreklinik ved Dyrlæge Mikkelsen kan varmt anbefales.
mvh Camilla