stort stort tillykke
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-04-06 07:00

*GG* så er endnu et år gået, og dejlige Tortie fylder 6 år, tillykke med
dagen, du smukke blide pige, jeg håber at du får rigtigt mange dejlige
fødselsdage, også en hilsen til din datter Fru V

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 19-04-06 07:52

Til fødselsdags-missen ..og ejer...

Jamen Tortie-missen skal da også have et tillykke herfra alle fire
misser..og ejer..

tillykke med dagen lille mis, måske du bliver ekstra forkælet idag..))

mange hilsner fra Majbritt og fire dejlige "kræ"

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 19-04-06 08:32

Tillykke herfra også.

Og så sidder jeg med røde ører og har glemt, at min yndlingsmis, Yazoo,
fylder 12 i dag. Men han har været i unåde et par timer, da han fuldstændig
umotiveret kastede sig over Freja, som ikke er helt frisk. Nu må jeg vist
tage ham til nåde igen og ønske ham tillykke *G*

Lise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 19-04-06 08:33

hov, og tillykke til alle de andre fødselarer *G*

Fra : Gert

Dato : 19-04-06 08:59

On Wed, 19 Apr 2006 08:00:28 +0200, "Marianne Hellemose"
<catsFJERN@webnetmail.dk> wrote:

>*GG* så er endnu et år gået, og dejlige Tortie fylder 6 år, tillykke med
>dagen, du smukke blide pige, jeg håber at du får rigtigt mange dejlige
>fødselsdage, også en hilsen til din datter Fru V

Er det ikke en kattegruppe det her ?

Fra : JR 2610

Dato : 19-04-06 09:13

Jo - det er en kattegruppe det her.
Og Tortie er et af kattegruppens store fælles projekter!
Læs om hendes historie på hjemmesiden www.dk-fritid-dyr-kat.dk
Om nogen har hun, hendes datter og deres nye ejer fortjent en
fødselsdagshilsen!

MVH Ann K

Fra : Kate

Dato : 19-04-06 09:18

Gert <Gert@yahoo.com> wrote in

> Er det ikke en kattegruppe det her ?

Det er katte der bliver talt om, så jo.

Gad vidst om Carsten overhovedet læser med her mere, vi har ikke hørt
fra ham længe. Håber ar Torie og Fru V. har det godt.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 13:25

> [...]
> dagen, du smukke blide pige, jeg håber at du får rigtigt mange dejlige
> fødselsdage, også en hilsen til din datter Fru V

Ihh, stort tillykke !

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Nitsen

Dato : 19-04-06 20:45

> [...]
> dagen, du smukke blide pige, jeg håber at du får rigtigt mange dejlige
> fødselsdage, også en hilsen til din datter Fru V

Jamen tillykke til Tortie den dejlige missemor. Skulle hilse fra Agnes
(Tortiedatter) og sige hun har det herligt. Hun er blevet en lidt buttet men
særdeles smuk trunte der styrer min mellemste datter Randi med hård pote
. En rigtig lille forkælet katteprinsesse der charmerer alle der kommer
hende nær.

Missemiav og potedask fra

Anita

Fra : Denise

Dato : 21-04-06 19:09

Marianne Hellemose wrote:
> *GG* så er endnu et år gået, og dejlige Tortie fylder 6 år,
> tillykke med dagen, du smukke blide pige, jeg håber at du får rigtigt
> mange dejlige fødselsdage, også en hilsen til din datter Fru V

Et meget forsinket tillykke fra mig, har været bortrejst. Håber du smukke
"blide" pige har haft en deeeeejlig dag med dine livretter

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk