Klatremiljøer
Fra : LH

Dato : 18-04-06 08:23

Er der andre steder man kan købe klatremiljøer og lign, end Likita. Dem har
jeg absolut ikke lyst til at støtte mere eller handle hos.

LH

Fra : Sidsel

Dato : 18-04-06 09:51

LH wrote:
> Er der andre steder man kan købe klatremiljøer og lign, end Likita. Dem har
> jeg absolut ikke lyst til at støtte mere eller handle hos.
>
> LH

www.Katz.as

De miljøer er SÅ lækre... Og ufatteligt stabile, jeg stod og pillede ved
flere af deres klatretræer på en udstilling, de er virkelig lækre også i
deres forarbejdning. - Og helt klart rimelige i prisen. :)

- Sidsel (Der selv vil have en Katz når det gamle bliver for slidt...)

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 18-04-06 12:49

Helt enig Sidsel !

Jeg købte i efteråret et Medved og et Bertik XXL og gav 2.500etellerandet
incl. levering. Det blev leveret til tiden, og det var nemt at samle, hvis
jeg havde læst indenad *G*, og kattene er meget begejstrede for dem.

M.v.h.
Lise

Fra : Kate

Dato : 18-04-06 14:04

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in

> [...]
> 2.500etellerandet incl. levering. Det blev leveret til tiden, og
> det var nemt at samle, hvis jeg havde læst indenad *G*, og kattene

Jeg har også et Medved og specielt den øverste plads er der rift om
Det er et køb jeg ikke fortryder.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 19-04-06 17:25

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in

> Jeg har også et Medved og specielt den øverste plads er der rift om
> Det er et køb jeg ikke fortryder.

Ja her i huset er det et Medved-Ultra *G* Mindre ka' ikk gøre det med 6
katte *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 18-04-06 14:08

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre steder man kan købe klatremiljøer og lign, end Likita. Dem
har
> jeg absolut ikke lyst til at støtte mere eller handle hos.
>
> LH

Vi har et herfra : www.zooplus.de. de har mange slags og til rimelige penge.
Vores katte er i hvert fald vilde med det. og det er stabilt.

Mvh kari

Fra : Ina Lyster

Dato : 22-04-06 09:36

> LH skrev:
> Er der andre steder man kan købe klatremiljøer og lign, end Likita. Dem har
> jeg absolut ikke lyst til at støtte mere eller handle hos.
>
> LH

Hejsa....

Jeg prøver at starte op med at sælge kattemiljøer. Derfor har jeg nogen
i produktion ligenu, som er i DK 1. juli.

Disse sælger jeg billigt hvis de bestilles inden 1. maj 06... for at få
lidt reklame, og forhåbenlig god omtale.

Jeg har lagt miljøerne der er på vej ind på min side
www.heksens-hule.dk/kattetree.htm

Med venlig hilsen
Ina Lyster

Fra : fam. Ager

Dato : 22-04-06 19:37

"Ina Lyster" <gillergallerKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt reklame, og forhåbenlig god omtale.
>
> Jeg har lagt miljøerne der er på vej ind på min side

---------------

de ser meget flotte og veludførte ud! held og lykke med projektet!
mvh. marie

Fra : Vibeke

Dato : 23-04-06 20:51

> Disse sælger jeg billigt hvis de bestilles inden 1. maj 06... for at få
> lidt reklame, og forhåbenlig god omtale.

Du skal nok tænker lidt på hvordan du formulerer dig: "Bestil nu, betal
halvdelen, leveres omkring 1. juli 06, resten betales" - den kan forståes på
flere måder.
Er det i øvrigt lovligt ved fjernsalg at tage betaling før afsending af
vare?
Og en anden ting - så prøv at gå ind under http://www.heksens-hule.dk/ og
kig på evt "Betaling" Det er ikke ligefrem et sted man har lyst til at sende
penge hen.

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 25-04-06 19:28

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> wrote in

> Du skal nok tænker lidt på hvordan du formulerer dig: "Bestil nu,
> betal halvdelen, leveres omkring 1. juli 06, resten betales" - den
> kan forståes på flere måder.

Jeg bryder mig ikke rigtig omformuleringen "omkring 1. juli" det kan
faktisk være når som helst.
Desuden er det svært at gennemskue målene på træerne, da der ikke er
ensretning i hvordan disse skrives. Et beskrives "70*50*250" et andet
"188*127*66" og der er flere der ikke er til at gennemskue størrelsen
på.

> Og en anden ting - så prøv at gå ind under
> http://www.heksens-hule.dk/ og kig på evt "Betaling" Det er ikke
> ligefrem et sted man har lyst til at sende penge hen.

Jeg tror det er et ambitiøst projekt som ikke er færdigt. Der er ikke
mange af sidehenvisningerne der fører til noget.