Chartreux katten
Fra : Hansen

Dato : 15-04-06 22:17

Hej er der nogen her der har en Fransk Chartreux kat og i så fald hvor er
den købt?Der findes ingen avlere af denne pragtfulde kat i Danmark.

vh phanton

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-04-06 13:42

Hansen wrote:
> Hej er der nogen her der har en Fransk Chartreux kat og i så fald hvor er
> den købt?Der findes ingen avlere af denne pragtfulde kat i Danmark.
>
> vh phanton

Jeg vil give dig helt ret i, at Chartreux er en meget smuk kat.
For nogle år siden, var der vist en enkelt opdrætter herhjemme, der
flyttede hertil fra Tyskland - han kom på nogle få udstillinger med sine
smukke katte... Ellers findes der en del Chartreux i Tyskland (og
længere syd på i Europa) og Finland.
mvh Camilla