Genetik for dummies
Fra : Joan Jacobsen

Dato : 11-04-06 20:59

Hej
Er der nogen der kan anbefalle en genetik for for absolut begyndere. Jeg
tænker her på farvegenetik..Har lyst til at sætte mig mere ind i "hvilke
farver får mine killinger om jeg nu parrer X? kat med X? kat

Med venlig hilsen
Joan Jacobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina H.

Dato : 11-04-06 22:46

Joan Jacobsen wrote:
> [...]
> Jeg tænker her på farvegenetik..Har lyst til at sætte mig mere ind i
> "hvilke farver får mine killinger om jeg nu parrer X? kat med X? kat

du kan jo prøve at stikke næsen forbi følgende lille artikel ;)
http://www.dkshadowfax.dk/?p=97
jeg er absolut heller ikke habil i genetik, men tabellen her har givet mig
en smule mere overblik....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Joan Jacobsen

Dato : 12-04-06 16:12

Hej Sabina
Mange tak for svar
Kh Joan

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 11-04-06 22:49

"Joan Jacobsen" <fyrvejKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tænker her på farvegenetik..Har lyst til at sætte mig mere ind i "hvilke
> farver får mine killinger om jeg nu parrer X? kat med X? kat

Da jeg spurgte om kattegenetik her i gruppen den 25. marts, fik jeg en
henvisning til http://www.geocities.com/Heartland/Hollow/1991/genetic/

Venlig hilsen Dikte (som ikke lige har fattet hvordan man linker til
nyhedsgruppemeddelelser)

---
www.dikte.dk
www.svedske.dk - verden set gennem et katteøje

Fra : Joan Jacobsen

Dato : 12-04-06 16:11

Hej Benedikte
Jeg takker for svar og vil kikke på linket
Kh Joan