Likita ...
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 11-04-06 20:07

Det har tit været nævnt herinde, at Likita Import (kattemiljø) ikke var helt
fine i kanten , og her er altså åbenbart beviset :

http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?crypt=HVYOa08DTQo=&id=17598

Kh Pia

NB - måske hører den til i hundegruppen ? Men det er jo herinde vi snakker
om Likita pga deres kradsetræer ...

Fra : LH

Dato : 11-04-06 20:19

Ja der har været et indslag om det i TV2 Øst i aften.

LH

Fra : fam. Ager

Dato : 11-04-06 20:35

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kh Pia
>
> NB - måske hører den til i hundegruppen ? Men det er jo herinde vi snakker

------------
jeg smider den i hunde ng.. det er lige min kæphest med dem, og andre
hundehandlere..grrrrr..
de har desværre før været knaldet for det, senest i operation x.. jeg ved
ikke hvad de fik af straf, sikkert ikke en disse, siden de fortsætter med
handlerne.
jeg har en tæve, som jeg overtog i sommers fra en anden familie. hun er en
af disse importer fra likita. og har absolut ikke haft en god start på
tilværelsen. der var fusk med papirerne, hun var opgivet ældre end hvad hun
er, hun var afsindig lille, mager, beskidt og skræmt da hun kom til landet.
der kan kun advares for lidt mod disse importer.

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 12-04-06 09:26

On Tue, 11 Apr 2006 21:06:34 +0200, "Pia Lihme Petersen"
<PiaFJERN@lihme.com> wrote:

>Det har tit været nævnt herinde, at Likita Import (kattemiljø) ikke var helt
>fine i kanten , og her er altså åbenbart beviset :
>
>http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?crypt=HVYOa08DTQo=&id=17598

Det er da vist en offentlig kendt "hemmelighed", men udemærket at du
smider den på.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 12-04-06 09:58

> Det er da vist en offentlig kendt "hemmelighed", men udemærket at du
> smider den på.
> --
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

åbenbart ikke kendt nok, siden at folk bliver ved med at købe hvalpe, og
sågar bestille hvalpe igennem likita.

mvh. marie