Nørd kat
Fra : Jan Holm

Dato : 10-04-06 23:41

Vores katte er ikke kommet længere end til at gå
strategisk uheldigt på tastaturet på de helt rigtige
tidspunkter

"luk ned uden at gemme" Yessir den tar jeg

Men der er åbenbart håb !

http://honeybeemanor.com/nerdcat/

Mvh
Jan Holm

Fra : Hanne Engermann

Dato : 11-04-06 00:30

> Jan Holm skrev:
> Vores katte er ikke kommet længere end til at gå
> strategisk uheldigt på tastaturet på de helt rigtige
> [...]
Velkommen i klubben!
Men trøst dig. Man lærer det efterhånden ..... både at "save" med korte
mellemrum, at rydde op efter sig og i hvert fald IKKE lægge sine nøgler,
hvor katte kan nå dem. Fandt efter lang tids søgen mine, gemt i en
gummistøvle, og mit armbåndsur, "druknet" i kattenes vandskål sammen med
deres pelsmus.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar