Svedskes side er oppe!
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 10-04-06 19:18

Miav, nu har min mor endelig taget sig sammen og lavet en hjemmeside til
mig. Kom og se på www.svedske.dk.

Potedask fra Svedske

--
www.dikte.dk

Fra : Denise

Dato : 10-04-06 19:41

Benedikte Brisson wrote:
> Miav, nu har min mor endelig taget sig sammen og lavet en hjemmeside
> til mig. Kom og se på www.svedske.dk.
>
> Potedask fra Svedske

Hej Svedske
Det var da også på tide
Jeg kan godt huske dengang du kom til Dikte fra Heidi
Du er nu en dejlig sag

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 10-04-06 20:00

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Svedske
> Det var da også på tide
> Jeg kan godt huske dengang du kom til Dikte fra Heidi
> Du er nu en dejlig sag

Hej Denise,
Det er da godt, at der er nogen, der kan se, hvor dejlig jeg er. Heidi har
lige været på besøg - hun mener, jeg er trimlerund, det er jeg slet ikke,
bare sådan svedskeformet

Blink, blink fra Svedske

---
www.svedske.dk
www.dikte.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-04-06 22:30

<klip>
>Heidi har lige været på besøg - hun mener, jeg er trimlerund, det er jeg
>slet ikke, bare sådan svedskeformet
</klip>

ja, en svedske der har lagt i blødi 14 dage og er lettere opsvulmet *smil*
-sagt i den bedste mening, med vommen fyldt af Benediktes lækre Chili con
carne og chocolademousse *slurp* og med hjertet fuld af kærlighed til den
trimletrinde-sveskepige :))

Hilsen og tillykke med siden fra
Heidi, Miver og Mulles mor

Kat på 9 mdr. søger nyt hjem, se mere hér:
http://chocolade.dk/lillemiv.html

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 10-04-06 20:00

Fra : Leif Neland

Dato : 11-04-06 09:57

"Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Miav, nu har min mor endelig taget sig sammen og lavet en hjemmeside til
> mig. Kom og se på www.svedske.dk.

Mor bør nok lige kigge sine targets igennem på links, så de ikke åbner i et
nyt vindue alle sammen.
Jeg har lige nu 5 svedske-sider åbne ved bare at bladre lidt frem og
tilbage...

Leif