Billeder
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 07:52

Så er der billeder af Buster på vores profil på www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Mange hilsener fra Louise og Buster

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-04-06 14:37

Hej Louise og Buster

Sikken en flot fyr, ham Buster
Han har da vist fundet et godt hjem.

Hilsen Vibeke
Battlefields siamesere

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 05-04-06 08:16

Nååå han hygger sig vidst :) Han ligner på en prik min gamle kat.
Gode billeder, bare ærgeligt at nogle af dem blev lidt sløret.

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 17:28

"Mikkel Wangsgaard" <borrowbeerKATTE@BAKKEborrowbeer.dk> skrev i en
meddelelse news:h9KYf.18$MY6.0@news.get2net.dk...
> Nååå han hygger sig vidst :) Han ligner på en prik min gamle kat.
> Gode billeder, bare ærgeligt at nogle af dem blev lidt sløret.

Ja, jeg er også træt af at kvaliteten er så dårlig, men får får man for få
hundrede kroner i Fakta for flere år siden? Og så er det endda en andes
aflagte kamera.. Men sådan er det når man ikke har råd til at købe et selv.

Louise

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 07-04-06 22:55

Enig!
Nu er det ikke fordi jeg vil lægge pres på dig, men jeg har faktisk et
udmærket digital kamera til 500 kr hvis du er interesseret?
gav selv 3.000 for det for ca 2 år siden, men da jeg siden har
opgraderet er det blevet overflødig og vil bare gerne af med det :)

men du kan læse om det her

http://www.olympusamerica.com/cpg_section/cpg_archived_product_details.asp?id=641
og her er lidt billeder som jeg har taget med det

http://www.borrobeer.dk/mille1.jpg

http://www.borrobeer.dk/mille2.jpg

http://www.borrobeer.dk/mille3.jpg

http://www.borrobeer.dk/luna1.jpg

http://www.borrobeer.dk/luna2.jpg

Vi kan evt. finde ud af noget med en måneds prøvetid, bare et tilbud, du
skal som sagt ikke presses til noget :)

MVH MIkkel

Fra : Denise

Dato : 08-04-06 09:33

Mikkel Wangsgaard wrote:
> [...]
>
> Vi kan evt. finde ud af noget med en måneds prøvetid, bare et tilbud,
> du skal som sagt ikke presses til noget :)

Håbede lige jeg skulle se nogle dejligt missebilleder, men linkene virker
ikke.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 08-04-06 13:11
Fra : Denise

Dato : 08-04-06 16:20

Mikkel Wangsgaard wrote:
> hovsa havde skrevet forkert

> nu skulle de virke :)

Jeps, de virker - Dejlige billeder

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 18:03

"Mikkel Wangsgaard" <borrowbeerKATTE@BAKKEborrowbeer.dk> skrev i en
meddelelse news:%cBZf.151$My2.123@news.get2net.dk...
> [...]
>
> http://www.borrobeer.dk/luna1.jpg
>
> http://www.borrobeer.dk/luna2.jpg
>
> Vi kan evt. finde ud af noget med en måneds prøvetid, bare et tilbud, du

Hej Mikkel

Det er da et fint tilbud, men jeg vil ikke have et nyt kamera lige nu. Det
her er et jeg har som "luksus", ofte er jeg tilfreds med et
"almindeligt"kamera med film..

MEn ellers tak for tilbuddet

Louise