Pasning af hund
Fra : pernille.sejdelin@ge~

Dato : 27-05-06 11:46

Nogen der kender en rigtig god hundepension i nærheden af Jelling,
Vejle eller omegn. Vores hund skal nemlig passes for første gang, så
jeg vil gerne finde et godt sted til ham. Hvad skal man kigge efter,
når man skal vælge et sted?

Pernille

Fra : jopa

Dato : 27-05-06 11:57

pernille.sejdelin@get2net.dk skriblede bla:
> [...]
> Vejle eller omegn. Vores hund skal nemlig passes for første gang, så
> jeg vil gerne finde et godt sted til ham. Hvad skal man kigge efter,

Kender ingen i det område, men tror du skal skynde dig da der garanteret er
booket op for sommeren de fleste steder
--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : pernille.sejdelin@ge~

Dato : 27-05-06 12:27

Ja, men jeg har jo ikke bare lyst til at sende ham hen til hvem som
helst. Men det kan være at jeg bliver nødt til det, når jeg er så
sent ude? Er der noget bestemt man skal huske at spørge om?

Pernille

Fra : jopa

Dato : 27-05-06 12:38

> [...]
> helst. Men det kan være at jeg bliver nødt til det, når jeg er så
> sent ude? Er der noget bestemt man skal huske at spørge om?

Jeg får min passet på dyrenes beskyttelses pension i Gram, og der er jo lidt
vej at køre for dig.
Jeg startede med et uanmeldt besøg hvor jeg spurgte om en rundvisning da jeg
skulle have hund passet.

Jeg fik en fin rundvisning, og der var rent og pænt og nogle hyggelige
mennesker.
Forholdende tiltalte mig og nu er det tredie gang i næste måned han skal
passes der.

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Mikael

Dato : 28-05-06 17:08

I Brande ligger Dyrenes beskyttelse, den hedder Mosegårdens hunde- og
kattepension, men det er et rigtigt godt sted så hvis det er i sommerferien
så tror jeg de har alt optaget...
Ellers er det i nærheden af Rask Mølle en pension, den hedder Kokborg
Dyrepension, den skulle også være rigtig god, deres nummer er 75 67 97 99.

Med venlig hilsen Winnie