oliver foder i nordjylland
Fra : dorthe jensen

Dato : 23-05-06 19:09

hej gruppe

ja nu er det ikke så lang tid siden at vi havde emnet oppe sidst, men jeg
kan ikke rigtig finde nogle forhandlere af oliver foder i nordjylland så
derfor håber jeg at der er nogen der kan hjælpe.
der er jo mange penge at spare og da vi har gd er det en af de store poster,
har selv fundet lam og ris til 359 + fragt i nærheden af silkeborg som det
nærmeste
bor selv ½ time nord for ålborg
venlig hilsen dorthe

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 23-05-06 19:27

"dorthe jensen" <dorthejensen30@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> poster,
> har selv fundet lam og ris til 359 + fragt i nærheden af silkeborg som det

Jeg bruger Olivers kattefoder og -sand og får leveret varerne lige til døren
ganske gratis.
Se på www.olivers.dk - man kan handle over nettet eller bestille via
telefon.
Venlig hilsen, Anelise

Fra : Helle Jensen

Dato : 23-05-06 19:45

> [...]

> kan ikke rigtig finde nogle forhandlere af oliver foder i nordjylland så
> derfor håber jeg at der er nogen der kan hjælpe.

Se denne side: http://www.be-my-shadow.dk/

Tine forhandler Olivers. Jeg giver 325 for en sæk Max Energi - den koster
ca. 400 ved Olivers.

Hilsen Helle

Fra : fam. Ager

Dato : 23-05-06 19:50

> [...]
> poster,
> har selv fundet lam og ris til 359 + fragt i nærheden af silkeborg som det

jeg har prøvet via deres online shop.... hvis du køber feks. 4 sække lam og
ris, får du en sækpris på 364,50 og det er incl fragt... de giver en god
rabat hvis man tager nogle sække.

jeg bruger også både grus og foder fra olivers til mine katte, og køber
gerne stort ind af begge dele, penge sparet og så er det rart at have foder
i reserve hvis man løber tør og ikke har fået bestilt i tide. og med en gd i
huset går der noget til i det daglige kan jeg forestille mig..

mvh. marie

Fra : dorthe jensen

Dato : 26-05-06 05:36

hej gruppe

mange tak for hjælpen nu har jeg fundet et let og billigt sted at købe foder
lige i nærheden så det kan ikke blive bedre.
hilsen dorthe

Fra : shadow

Dato : 26-05-06 15:10

Hej Dorte

Jeg sælger Olivers, har almindeligvis kun hundefoderet hjemme men det
vil være muligt at få katte foderhjem også.
For en Adult 15 kg til hund er prisen 295 kr og for alle andre 325 kr.

Jeg bor i hjallerup men kommer jævntlig i støvring ca en gang om
ugen.

mvh Tine Jensen