Att.Jens
Fra : Hermann Holm

Dato : 20-05-06 18:34

Hej Jens, Jeg har fundet billedet af Milo´s forældre:

http://home19.inet.tele.dk/ams/03/haha.jpg

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 20-05-06 18:58

> Hej Jens, Jeg har fundet billedet af Milo´s forældre:
>
> http://home19.inet.tele.dk/ams/03/haha.jpg
>

> Hermann

*LOL*

Den får John svært ved at sno sig udenom

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 20-05-06 19:11

> *LOL*
>
> Den får John svært ved at sno sig udenom
>
> /Jens
>------------

LOL!!!!... (((-;

se det er da humor!

mvh. marie

Fra : Kim

Dato : 20-05-06 21:28

"Hermann Holm" <dsl39913@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hermann
>
> --
> Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Hvad misundelse dog ikke kan afføde. . . . . .

Men jeg forstår jer godt, det er sgu' surt at eje en hund der ikke er en
schæfer ;-P
(jeg kender det selv)

Kim

Fra : Hermann Holm

Dato : 20-05-06 22:46

> Men jeg forstår jer godt, det er sgu' surt at eje en hund der ikke er en
> schæfer ;-P
> (jeg kender det selv)

Der er da flere ældre damer der har spurgt om min er en brun schæfer. Nu
bliver jeg ikke engang fornærmet mere

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 21-05-06 05:07

> Hvad misundelse dog ikke kan afføde. . . . . .
>
> Men jeg forstår jer godt, det er sgu' surt at eje en hund der ikke er
> [...]

Min Tyson er da ½-blods Schæfer,
selv om det jo ikke er noget man ligefrem praler af

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 21-05-06 07:07

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad misundelse dog ikke kan afføde. . . . . .
> --

misundelse er en grim ting...så ikke her..jeg mener det!.. (-;

mvh. marie

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-05-06 08:34

Billedet er helt klart et falsum!. Sådan afbilleder ingen en
schæaferhund.

En schæferhund afbilledes fortrisnvis i færd med at flå en figurant,
eller spise et postbud.

Desuden så ser jeg ingen hjælpemidler i forbindelse med parringen.
Hvis en standardmæssig schæferbagkrop ikke allrede er braset sammen
af sig selv, så vil den givetvis gøre det i den situation der
afbilledes, hvor hundyrets bagkrop, der udover at skulle holde sammen
på sig selv, også skal bære handyrets forkrop, og dertil klare
lavfrekvente vibrationer...
Den slags må nødvendigvs foregå på anden vis med ægte schæfere.
Derfor må jeg påstå, at selv om ligheden er meget stor, så
forestiller billedet ikke ægte schæfere!

Hilsen Kim

Fra : Leyna

Dato : 21-05-06 08:54

Uovertruffen bevisførelse! *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 21-05-06 08:51

Hermann Holm skriblede bla:
> Hej Jens, Jeg har fundet billedet af Milo´s forældre:
>
> http://home19.inet.tele.dk/ams/03/haha.jpg

Begge forældre er smukke hunde
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 21-05-06 10:17

On Sun, 21 May 2006 09:50:57 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Hermann Holm skriblede bla:

>Begge forældre er smukke hunde

*LOL*

Godt kommet igen, John!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 21-05-06 18:11

> *LOL*
>
> Godt kommet igen, John!

Jeg tror efterhånden at John har opgivet os

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 21-05-06 22:25

On Sun, 21 May 2006 19:10:57 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg tror efterhånden at John har opgivet os

Hvilket jo ikke skal hindre os i at blive ved med at drille ham!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 21-05-06 22:50

Leyna skriblede bla:

> Hvilket jo ikke skal hindre os i at blive ved med at drille ham!

I er velkomne, men på eget ansvar. Blot husk at en Schæfer er verdens
klogeste og smukkeste hund med det skarpeste tandsæt.
Blot spørg min tidligere nabo

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Thiemer

Dato : 22-05-06 07:22

On Sun, 21 May 2006 23:50:16 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>I er velkomne, men på eget ansvar. Blot husk at en Schæfer er verdens
>klogeste og smukkeste hund med det skarpeste tandsæt.
>Blot spørg min tidligere nabo
Hvem af Jer flygtede ?
--
Splitad Studie
www.splitad.dk

Fra : jopa

Dato : 22-05-06 09:43

Thiemer skriblede bla:
> Hvem af Jer flygtede ?

Det var en kedelig historie som jeg har fortalt herinde.
Naboen blev kørt væk og hunden aflivet
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 22-05-06 05:11

> Hvilket jo ikke skal hindre os i at blive ved med at drille ham!

Så naiv er John nok ikke så han tror vi stopper med det

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-05-06 19:55

Bare han ikke har fået ballade med myndighederne for at holde
eksotiske rovdyr uden behørig tilladelse?

Hilsen Kim

Fra : Hermann Holm

Dato : 21-05-06 20:37

> Bare han ikke har fået ballade med myndighederne for at holde
> eksotiske rovdyr uden behørig tilladelse?

Det er der ingen fare for. Det bette nus kan jo ikke gøre en flue fortræd.

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........