en hjemme side til gruppen med gruppens hu~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 11:17

jeg sad lige og tænkte på at jeg jeg har noget eksrtra plads på min
hjemmeside www.hollymariecombs.dk ...eller jeg har meget ekstra plads
:) og hvis der er nogen der gerne vil have et billed op af derres hund
derres valpe eller et_eller_andet de vil vise med hunden - så kan de
bare sende mig en jpg og et navn på filen.

jeg kan også se om domænet dk.fritid.dyr.hund er ledigt så tror jeg
man kan lægge domænet til ( eller det ved jeg man kan ) for ellers
bliver det en noget lang link .... jeg ved katte gruppen har noget der
ligner ....ja det var bare lige en tanke ... men brain storm med mig
hvis der er nogen der har nogen idder.

jeg sider godt nok pt i italien og scanner så jeg er ved at blive
firkantet i hovedet ... men kommer hjem den 25-5

men som sagt lad mig vide hvad i synes

bedste hilsner
Bo MM

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 19-05-06 11:31

Hej Bo

JEg mener, at der engang blev startet en hjemmeside for gruppe - som
kattegruppen har en. Men hvad der er blevet af den ved jeg ikke.

KH
Søs

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 11:47

On Fri, 19 May 2006 12:31:24 +0200, "Søs D. Jensen" <ss@foenix-vv.dk>
wrote:

>Hej Bo

Hej Søs

>JEg mener, at der engang blev startet en hjemmeside for gruppe - som
>kattegruppen har en. Men hvad der er blevet af den ved jeg ikke.

ja det skal jeg så ikke kunne sige ... men idder er da meget go synes
jeg det ku da også være sjovt at se hvad det er folk snakker om

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 19-05-06 12:22

"Søs D. Jensen" <ss@foenix-vv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bo
>
> JEg mener, at der engang blev startet en hjemmeside for gruppe - som
> kattegruppen har en. Men hvad der er blevet af den ved jeg ikke.

Den hedder www.dk-fritid-dyr-kat.dk og lever i bedste velgående. Domæne,
design og lagerplads bliver sponsoreret af tre 'medlemmer'.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 22:33

On Fri, 19 May 2006 13:22:01 +0200, "Benedikte Brisson"
<nixenbixen@invalid.dk> wrote:

>"Søs D. Jensen" <ss@foenix-vv.dk> skrev i en meddelelse

>Den hedder www.dk-fritid-dyr-kat.dk og lever i bedste velgående. Domæne,
>design og lagerplads bliver sponsoreret af tre 'medlemmer'.

ja det mente jeg nok ... vi skulle jo ha det samme her bortset fra jeg
sponsorere det hele :0)

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 19-05-06 12:22

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : jopa

Dato : 19-05-06 13:00

Bo M Mogensen skriblede bla:

> [...]
> bliver det en noget lang link .... jeg ved katte gruppen har noget der
> ligner ....ja det var bare lige en tanke ... men brain storm med mig

Personligt ville jeg ikke bruge sådan en side.
Syntes dette fora er nok.
Der findes en del hundesider i forvejen
Hvis folk vil have billeder lagt op kan de gøre det selv.
Med de fleste opkoplinger følger gratis hjemmesideplads
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-06 22:33

On Fri, 19 May 2006 13:59:57 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:

>Personligt ville jeg ikke bruge sådan en side.

jamen guds fred med det ..

>Syntes dette fora er nok.
>Der findes en del hundesider i forvejen

næppe med gruppens hunde ...

>Hvis folk vil have billeder lagt op kan de gøre det selv.

jooe men idder var jo at samle dem for dem der var intereseret de
fleste hunde har måske nok en race men ser trods alt idt forskelige ud

>Med de fleste opkoplinger følger gratis hjemmesideplads

ja med banner pop up og spam og lort nej ...de der gratis pladeser
holder ikke ..

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Morten Paulsen

Dato : 30-05-06 17:12

Hvornor starter du vi er mange der venter på det
blir færdig.
har selv mange billder

--
MP