Vask og loppemiddel
Fra : Lhasa

Dato : 18-05-06 17:14

Vores hund var ude og få den store tur igår, med vask og klip, så var det
jeg tænkte på , at normalt skal han først dryppes med frontline combo igen
den 27 maj, men tager vask og klip ikke noget af effekten ?? Gør jeg klogt i
at dryppe ham nu, eller blot vente de 10 dage i nu.
Der sneg sig også et bæst af en tæge på ham i går, så ved ikke om vi køre
med nedsat effekt

Mvh

Tina

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda