Cindy søger Cocker-han!!
Fra : Sanne

Dato : 13-05-06 18:12

Hejsa.
Jeg putter dette indlæg ind for en ven, så al henvendelse bør forgå til ham
( hende ).

Jeg mangler en rigtig sød og familie venlig mand til mine børn..
Jeg er en Cocker/Springer og jeg kunne godt tænke mig at du også var
Cocker, for jeg er sikker på at vi ville få nogle dejlige børn..

Jeg er lige kommet i løbetid, så vi skulle helst mødes engang i næste
uge..
Jeg er fra Holstebro men er meget mobil, og kører gerne for at møde dig.
Så har du lyst til at få børn med mig, så vil jeg gerne høre fra dig..
Skriv eller ring.
Min chaffør kan træffes på savstrup@mail.dk eller 20438343..
Jeg glæder mig til at høre fra dig c",)

Cindy