Vask hunden sammen med bilen.
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-05-06 13:57

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1310057.ece

En Statoil i Norge har fået Skandinaviens første hundevaskemaskine!

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : ena

Dato : 10-05-06 15:04

Tja jeg vasker aldrig Chester (Sct bernhard) han hopper nemlig i alle søer
så snart han ser sin chance - så trænger han kører vi en tur til furesøen så
hopper han straks i

I sommermånederne bor vi ved en stor Svensk klarvandssø - der ligger han
flere timer om dagen i vandet - og nyder hundelivet - han tager også gerne
med på fisketure i jollen - så jeg har aldrig brugt shampo eller "manuel"
vask.

Fra : Kim Christensen

Dato : 10-05-06 16:44

Hmmm. Mon de gså har programmer med voksbehandling, undervognsvask,
rustfjerner og krombeskytter?

Hilsen Kim

Fra : Anette

Dato : 10-05-06 18:07

Trine Kornum Christiansen wrote:
> http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1310057.ece
>
> En Statoil i Norge har fået Skandinaviens første hundevaskemaskine!

Det kan vist ikke være Skandinaviens første???? - for der er også en i
Bolbro ved Odense.
Bolbro multicenter- Hago textil wash, med bl.a bilvask, hundevask,
genbrugscenter,dyrlæge og café åbnede sidste år engang i august.

/ Anette