Renlighed
Fra : Arne Jensen

Dato : 26-04-06 14:29

Hej

Jeg har en hvalp på snart 12 uge. - dvs. vi har haft en i 4 uger.

Hvor længe går der normalt før en hvalp er renlig?

Vi følger alle de gode råd med, at gå ud med den når den har sovet, spist,
hver time osv.
Roser den hvergang den går det udenfor.
Aldrig skældt den ud når den gør det inde.

Arne

Fra : jopa

Dato : 26-04-06 14:51

Arne Jensen skriblede bla:

> Hvor længe går der normalt før en hvalp er renlig?

Kommer an på racen.
Normalt skulle det kunne klares indenfor en måneds tid.
Min 2-3 uger så var den totalt renlig.

Du gør de rigtige ting.
Jeg gjorde så det at greb jeg den på fersk gerning sagde jeg PUHA og løftede
den ud i haven hvor jeg så roste den når den gjorde sig færdig.
Men sådan er vi så forskellige.

I nat var min frygtelig urolig og rendte rundt i hele huset.
Jeg var så træt at jeg ind i mellem kommanderede den på plads inde fra
soveværelset.
Da jeg så stod op nåede det stakkels dyr lige ud i haven så sprøjtede det
som fra en spædekalv.
Det kan man vist kalde dyreplageri og jeg lovede både ham og konen at næste
gang skulle jeg nok stå op og lukke ham ud.
Det var sgu synd.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk