Letter jeres tæve ben ???
Fra : pwh

Dato : 19-04-06 16:43

Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-04-06 17:29

pwh skriblede bla:
> Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
> end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

Ja min engel gør det også
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 19-04-06 17:33

jopa skriblede bla:

> Ja min engel gør det også

Skulle være min gør ikke
Det er der lige så lidt svar på som hvorfor køer boller hinanden, eller
prøver på det
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 19-04-06 17:37

> [...]
> end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

det er fordi hun er dominant! alfa tæve..
såre enkelt..
mvh. marie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-06 08:22

On Wed, 19 Apr 2006 18:36:40 +0200, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>det er fordi hun er dominant! alfa tæve..
>såre enkelt..

Hmm min havde også noget med at humpe da hun var lille - men det fik
jeg nu hurtigt pillet af hende ... men jeg er sikker på hvis unoden
ikke var stoppet så var hun blevet ved

--
MvH Bo M Mogensen
"This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Fra : Majbritt Gath

Dato : 02-05-06 03:42

Det her jeg osse hørt at det er fordi det er dominate tæver der letter
ben..Min papsøn svensk/dansk gård hund er meget dominant..Hun letter begge
bagbenene...Det ser tilgengæld sjovt ud..MVH.Majbritt

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-05-06 04:19

On Tue, 2 May 2006 04:41:38 +0200, "Majbritt Gath" <emilio@nypost.dk>
wrote:

>Min papsøn svensk/dansk gård hund er meget dominant..Hun letter begge
>bagbenene...Det ser tilgengæld sjovt ud..MVH.Majbritt

ja det kan jeg tænke mig men Øhh begge bag ben ..det kan well ikke
....jeg mener er det praktisk muligt ??? altså hvis det er på en gang
:)?

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Hermann Holm

Dato : 03-05-06 02:16

> ja det kan jeg tænke mig men Øhh begge bag ben ..det kan well ikke
> ...jeg mener er det praktisk muligt ??? altså hvis det er på en gang
>:)?

Jo, det kan lade sig gøre. Og det ser sjovt ud når bagbenene lige løftes et
sekund og tæven balancerer.........

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 03-05-06 08:21

> Jo, det kan lade sig gøre. Og det ser sjovt ud når bagbenene lige
> løftes et sekund og tæven balancerer.........
>
> Hermann

Det tvivler jeg stærkt på at min gumpetunge Angel kan gører

/Jens

Fra : Hermann Holm

Dato : 03-05-06 18:43

> Det tvivler jeg stærkt på at min gumpetunge Angel kan gører
>
> /Jens

Nu snakker vi jo også om "normale" tæver

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 03-05-06 18:55

> Nu snakker vi jo også om "normale" tæver
>

> Hermann

Det siger jeg til Angel du har skrevet

/Jens

Fra : Hermann Holm

Dato : 03-05-06 19:04

> Det siger jeg til Angel du har skrevet
>
> /Jens

LOOOOOOOL

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : jopa

Dato : 03-05-06 19:21

Hermann Holm skriblede bla:

> Nu snakker vi jo også om "normale" tæver

Tak
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 12:29

On Wed, 3 May 2006 01:15:41 +0000 (UTC), Hermann Holm
<dsl39913@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote:

>Jo, det kan lade sig gøre. Og det ser sjovt ud når bagbenene lige løftes et
>sekund og tæven balancerer.........

dvs den står på forbennene ?

Fra : Hermann Holm

Dato : 04-05-06 12:58

> dvs den står på forbennene ?

Ja, den krummer sig sammen og balancerer på forbenene et lille sekund

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-06 16:39

On Thu, 4 May 2006 11:58:09 +0000 (UTC), Hermann Holm

>Ja, den krummer sig sammen og balancerer på forbenene et lille sekund

ok ...et lille sekund tror jeg gerne på ... men ellers må jeg indrømme
jeg har svært ved at forestille mig en hund gå på forbennene .... :)

Fra : jopa

Dato : 04-05-06 17:34

Bo M Mogensen skriblede bla:

> ok ...et lille sekund tror jeg gerne på ... men ellers må jeg indrømme
> jeg har svært ved at forestille mig en hund gå på forbennene .... :)

Min er begyndt at gå som mennesker.
Det er fordi den efteraber.
Jeg er ved at lære den at køre med trillebør
http://zora.dk/galleri/index.php?id=50
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Hermann Holm

Dato : 04-05-06 18:23

> Min er begyndt at gå som mennesker.
> Det er fordi den efteraber.
> Jeg er ved at lære den at køre med trillebør
> http://zora.dk/galleri/index.php?id=50

Det var da en underlig hyæne/kamelfarvet kænguru

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : jopa

Dato : 04-05-06 18:33

Hermann Holm skriblede bla:

> Det var da en underlig hyæne/kamelfarvet kænguru

Ja den er begyndt at gå rundt sådan det meste af dagen.
Tror den ser for meget animal planet som er dens yndlingsprogram.

Du har ikke svaret på hvem der har bidt en flig af din hunds øre
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Hermann Holm

Dato : 04-05-06 19:13

> Du har ikke svaret på hvem der har bidt en flig af din hunds øre

Det er en anden grønlandshund hos ham der havde hende før mig.

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 04-05-06 18:43

> Det var da en underlig hyæne/kamelfarvet kænguru

*LOL*

/Jens

Fra : jopa

Dato : 04-05-06 18:45

pwh skriblede bla:

> *LOL*

Hvad er så morsomt ?
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 04-05-06 18:55

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Hvad er så morsomt ?

Alt der går ud over Milo er sjovt

/Jens

Fra : pwh

Dato : 04-05-06 18:18

> Min er begyndt at gå som mennesker.

Det er da helt normalt for varulve

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-04-06 19:57

On Wed, 19 Apr 2006 17:43:16 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
>end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
>Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

Det er naturligvis hende der er tosset!
Som hund så ejer, eller hvordan det nu er! *GGG*

Okay, min forrige hund (en sofapude str.) var en tæve, men hun lettede
ALTID ben. Hun var lige så dominant som hun var bette!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Claus Christiansen

Dato : 19-04-06 20:16

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Det er naturligvis hende der er tosset!
> Som hund så ejer, eller hvordan det nu er! *GGG*
>
> Okay, min forrige hund (en sofapude str.) var en tæve, men hun lettede
> ALTID ben. Hun var lige så dominant som hun var bette!

Ja mine forældres puddel letter ofte begge bagben når hun tisser
--
Claus og hans iBook

Fra : fam. Ager

Dato : 19-04-06 20:23

> Det er naturligvis hende der er tosset!
> Som hund så ejer, eller hvordan det nu er! *GGG*
>
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen
----------

hehe.. jens og tyson sætter sig pænt ned for at tisse...GGGGG!
mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 19-04-06 20:39

fam. Ager skriblede bla:

> hehe.. jens og tyson sætter sig pænt ned for at tisse...GGGGG!
> mvh. marie

Ja for det skal de siger deres alpha tæve
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 19-04-06 20:45

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> fam. Ager skriblede bla:

> Ja for det skal de siger deres alpha tæve
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

-------

hehe..nemlig!
hvad er milos undskyldning?? er det fruen i huset der er alpha tæve? letter
hun også ben? ((-;

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 19-04-06 21:37

fam. Ager skriblede bla:
> hvad er milos undskyldning??
Jeg tror det hænger sammen med konkurrence bla.
Her kommer ingen andre hanhunde og ingen tæver der skal kapres.

er det fruen i huset der er alpha tæve?
> letter hun også ben? ((-;

Det har jeg aldrig set, men hun så gerne at vi mænner satte os ned eller lod
være med at ryste kalorius.
Hun påstår vi sviner.
Pjat vi afmærker vores territorie
Kender du det ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 20-04-06 05:20

> [...]
>
> er det fruen i huset der er alpha tæve?
>
> Det har jeg aldrig set, men hun så gerne at vi mænner satte os ned eller

jo, tak..jeg har sammenlagt 7 hankønsvæsner i huset, 2 og 4 benede..så jeg
kender godt problemet med jer..(-;

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 19-04-06 21:25

On Wed, 19 Apr 2006 21:22:36 +0200, "fam. Ager"

*fniiiiis*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 19-04-06 22:01

> ----------
>
> hehe.. jens og tyson sætter sig pænt ned for at tisse...GGGGG!
> mvh. marie

Næh det gør han nu ikke,
Tyson har faktisk ikke ændret adfærd mht pissenri af efter at han er
blevet kastreret, det var Angel jeg havde bemærket at havde ændet
adfærd hen af vejen

/jens

Fra : fam. Ager

Dato : 20-04-06 05:42

> [...]
> Tyson har faktisk ikke ændret adfærd mht pissenri af efter at han er
> blevet kastreret, det var Angel jeg havde bemærket at havde ændet

hvor gammel er angel nu?
jeg er 98,5% sikker på at det er fordi hun er psykisk stærk, og hun er
sikkert i en lømmelperiode nu, så det må være forklaringen..
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 20-04-06 07:23

> hvor gammel er angel nu?

Hun er 2 år

> jeg er 98,5% sikker på at det er fordi hun er psykisk stærk, og hun er
> sikkert i en lømmelperiode nu, så det må være forklaringen..
> mvh. marie

Hun har altid været psykisk stærk,
men jeg tror ikke det er en lømmelperiode, hun er så artig efterhånden
Jeg troede faktisk at det der benletteri var fordi hun abede efter Tyson,
hun render altid i røven af ham og skal gører det han gør,
godt det ikke er mig, jeg ville blive vanvittig

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 20-04-06 09:30

> [...]
> hun render altid i røven af ham og skal gører det han gør,
> godt det ikke er mig, jeg ville blive vanvittig

hun er tæt på at være voksen rent psykisk, der sker meget hormonelt i den
alder, jeg ser det også på loui, der er tæt på de 2. han er begyndt at tage
stand, når der er vildt i farvandet..(-;
han er generelt meget fikseret på spor efter samme, og har fået dem ind på
radaren lang tid før de er synlige, og så tager han stand den skøre hund..
det er ellers ikke lige det en boxer er beregnet til.. men det vil han ikke
høre tale om. jeg kan også se at der kører et spil mellem ham og min
cairnterrier, der ellers er kastreret, ebbe som han hedder, bruger meget tid
på at vise ham, at det altså stadig er ham der har kommandoen her, kan finde
på at pisse på louis seng!, og sådan liiiige skal hævde sig, dog uden at der
er ballade korporligt. og det er jeg da overbevist om, at det er fordi, at
loui er ved at være en voksen dreng, på papiret ihvertfald.

mvh. marie

Fra : Helle Jensen

Dato : 19-04-06 20:23

> Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
> end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

Aya gør det, når hun er i løbetid, men ellers ikke

Helle

Fra : nana sørensen

Dato : 19-04-06 22:20

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:KUs1g.84$7Y4.56@news.get2net.dk...
> Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
> end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det
>
> /Jens

Vores har gjort det et par gange. Sjovt så det ud, for så god er hun bare
ikke til det. Jeg kan huske da Peanut begyndte at lette ben. Han væltede...
Flere gange... *pinligt* men hylemorsomt. Måtte nærmest brække mig af grin
indad, for at hunden ikke skulle flove sig. LOL

Fra : pwh

Dato : 19-04-06 22:45

> Vores har gjort det et par gange. Sjovt så det ud, for så god er hun
> bare ikke til det.

Angel er faktisk blevet ret dygtig til det, det er ikke smukt at se på
men man kan se det er effektivt.
Om det er fordi hun efterligner Tyson eller om det er fordi hun har
ændret hormonbalance pgr. sterelicering ved jeg ikke,
derfor var jeg nysgerrig.

/Jens

Fra : Tom H. Vestergaard

Dato : 20-04-06 09:26

> [...]
> Om det er fordi hun efterligner Tyson eller om det er fordi hun har
> ændret hormonbalance pgr. sterelicering ved jeg ikke,

Lige for en ordens skyld , jeg har en gammel hanhund (Krudt), en 3 årig
tæve (Mille) og for nogle dage siden fik jeg en ny 8 ugers hvalp(Max).
Selvom Mille under opvæksten, rendte bag Krudt og legede "Tordenskjold's
soldater", har hun aldrig prøvet at lette ben. Men dagen efter jeg fik Max
(Mille tror vist at Max er hendes hvalp), gjorde hun det da jeg prøvede at
gå tur med hende og Max. Jeg mener helt sikkert at det er hormoner der
udløser det, for tævens hormonballance ændrer sig drastisk når der kommer en
hvalp til familien.

mvh

Tom.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 14:56

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:KUs1g.84

> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

Hun er bare tosset !

Bibi bakker af og til baglens op af en skrænt eller sten, før hun tisser,
men altså ikke helt det samme som, at lette ben.
Har du nogen billeder af det ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 20-04-06 16:07

> Hun er bare tosset !

Jeg vidste det

> Har du nogen billeder af det ?

Desværrer ikke endnu,
Men jeg har vist et hvor hun skider hvis du er interrerseret

/Jens

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 20-04-06 15:06

pwh wrote:
> Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
> end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

Det er vist mere eller mindre normalt blandt nogle hunderacer.
Ifølge Lise Andersen, som er adfærdsbehandler i Pack Bonding, (som vi går
til hundetræning hos) handler det ren og skær om at få sin duft placeret
højere op ad fx træer osv, så duften bliver der længere - selv efter at
andre hunde har været forbi og lukke op for sluserne.
På holdet har vi fået vist en video, der omhandler hunde kontra ulve, og
faktisk kravler bl.a. ulve og australske dingoer (mener jeg det var)
halvvejs op i buske og træer med filet'en, når de skal tisse.
Vores beagle har gjort det et par gange, men hun er endnu ikke så
kønsfikseret, da hun kun er omkring 6 måneder.

--
Jacob Christiansen
Beagleejer - fordi alle kan kalde en labrador til sig

Fra : Anette

Dato : 20-04-06 16:10

pwh wrote:
> Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
> end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
> Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

Min Dagmar gør det af og til, placerer sig højt og skraber selvsikkert
jorden bagefter, typisk omkring løbetid.

læs evt dette
http://www.netdyredoktor.dk/sw21676.asp

Sakset derfra:
Adfærden, at markere højt med afføring og skrabe efter urinering, ses også i
meget selvsikre og dominante tæver. Nogle tæver ses også "lette ben".

/ Anette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-06 08:18

On Wed, 19 Apr 2006 17:43:16 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg synes efterhånden at min Angel letter mere ben
>end hun tisser som en tæve vel normalt gør.
>Er det bare hende der er tosset, eller gør jeres også det

yeps min har gjort det alle dage ... det har også været mig en kilde
til undren ....men hendes mor gør det også...