Hund og rundstykke
Fra : OZ7PUS

Dato : 08-04-06 06:10

Det skader vel ikke en hund at den får et rundstykke i ny og næ ?

Sagen er nemlig den at Bugsy har fået for vane at den skal have et
rundstykke når jeg kommer hjem efter en nats taxa kørsel (sker 2-3 gange i
ugen MAX)
Den får en hel spansk uden krummer (minus et lille stykke til katten)

OZ3BTO & Tøsen

Fra : pwh

Dato : 08-04-06 08:13

OZ7PUS wrote:
> Det skader vel ikke en hund at den får et rundstykke i ny og næ ?

Det kan jeg ikke i min vildeste fantasi tro.
Mine hunde får da jævnligt resten af min ristede krydderbolle,
og har jeg købte en ny pose får de som regel en hel hver med det samme.
Det bedste de ved er dog når jeg spiser havregrød med sukker og smørklat,
det er så mundvandet driver når det er deres tur til at spise resten

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 08-04-06 16:42

On Sat, 8 Apr 2006 07:10:23 +0200, "OZ7PUS"
<elbartodkspampam@hotmail.com> wrote:

>Det skader vel ikke en hund at den får et rundstykke i ny og næ ?

Det tror jeg ikke. Mine får da ofte et helt rundstykke hver. Ja, jeg
varmer selvfølgelig så mange at der er til dem osse, og gud nåde og
trøste manden hvis han tror at de allesammen er til ham!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-04-06 17:12

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det skader vel ikke en hund at den får et rundstykke i ny og næ ?

Nicki får også tit brød af en eller anden form, tit flütes fra aftensmaden
eller et stykke franskbrød, så nej, det tror jeg ikke skader, Nicki har fået
det i mange år, og har ikke taget skade

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : LH

Dato : 08-04-06 19:35

Min hunds morgenmad består af to skiver rugbrød uden noget på
selvfølgelig!!! Hun elsker simpelthen brød. Og købes der morgenbrød en
sjælden gang bliver der også købt et rundstykke til den. Og kan "man" udover
det få tigget sig til en endestykke af et franskbrød, så er det også godt.
Hunden er nu på vej til de 10 år og sådan har det været i de fleste år, og
hun har ikke taget skade af det. Er ikke overvægtig og får så naturligvis
sin rigtige hundemad som hovedmåltid.

Med venlig hilsen
LH
"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en