Hundetrimmer i midt-vestjylland
Fra : Andrea

Dato : 05-04-06 19:41

Er der nogen der kender en hundeklipper/-trimmer i nærheden af Skive eller
bare i midt-vestjylland. Jeg har google'd og fundet LHS' hjemmeside, men der
er ingen i umiddelbar nærhed. Der må da være flere hundetrimmere i DK end
dem i den forening...?
På forhånd mange tak...
Mvh Kristina

Fra : Ralph

Dato : 05-04-06 22:26

"Andrea" <no.email@my.box> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> er ingen i umiddelbar nærhed. Der må da være flere hundetrimmere i DK end

Hvilken race, jeg kender et par trimmere på Mors (Spaniel +
Riesenschnauzer)

--
venligst
Ralph

Fra : Andrea

Dato : 07-04-06 13:45

> Hvilken race, jeg kender et par trimmere på Mors (Spaniel +
> Riesenschnauzer)
>

> --
> venligst
> Ralph

Det drejer sig om en Cairn Terrier.
Mors ville være fint...
Mvh. Kristina

Fra : Ralph

Dato : 07-04-06 17:49

> Det drejer sig om en Cairn Terrier.
> Mors ville være fint...

Tjahh, jeg skal spørge, havde selv Cairn engang, jeg mener vi fik den
trimmet hos Andrea (ved godt at det også er dit afsendernavn, men "min"
Andrea er min ex-nabo), ellers har jeg måske en mulighed på Viborg-kanten
(hvor jeg købte mine Cairn for 20 år siden)

Vender tilbage

PS, send lige din e-mailadresse, min er valid (jeg vil IKKE opgive Andreas
telefonnr. offentligt).

--
venligst
Ralph