Så er man altså en blærerøv :o)
Fra : pwh

Dato : 05-04-06 12:01

Idag luftede jeg mine hunde på Engen som jeg plejer,
jeg fik så øje på en flok fodboldsspiller der var ved at gører
klar lige der hvor vi havde planer om at gå.
Ok jeg lægger så ruten om så vi ikke forstyrrer dem,
da vi så kommer nærmere begynder en af dem at kalde på Tyson,
som vel er en 8-10 meter foran mig. Tyson glor på manden og begynder
så småt at trippe hen imod ham. Det er ikke en jeg kender så jeg fløjter
lige en gang og peger ved siden af mig, og straks kommer Tyson self over til mig.
Så var det at fjolset lige syntes at der skulle råbes blærerøv efter mig
jeg nedværdigede mig ikke til at svarer ham.
Jeg er simpelthen allergisk overfor at fremmede mennesker kalder/kommanderer
med mine hunde, så det var ikke for at vise mig, man bør vel helt naturligt
have mere kontrol over sin hund end et fremmed menneske.

/Jens

Fra : BettinaP

Dato : 05-04-06 12:33

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:JrNYf.27$Zc2.19@news.get2net.dk...
> [...]
> naturligt
> have mere kontrol over sin hund end et fremmed menneske.

hehe, ja det kender jeg godt. Fik engang at vide af en gut på Sjælør
station, at min hund da var for dum, den kom jo ikke når han kaldte på den.
Og jeg var da en nar fordi den ikke "fik lov".
Personligt synes jeg det var meget praktisk at hun i stedet valgte at blive
siddende uden for kiosken som hun havde fået besked på.

BettinaP

Fra : pwh

Dato : 05-04-06 12:39

> [...]
> Personligt synes jeg det var meget praktisk at hun i stedet valgte at
> blive siddende uden for kiosken som hun havde fået besked på.

Folk reagerer nok på den måde fordi de jo bliver lidt til grin
Hunden scorer derimod lige et par ekstra point efter sådan en oplevelse.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 05-04-06 19:36

On Wed, 5 Apr 2006 13:00:35 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Så var det at fjolset lige syntes at der skulle råbes blærerøv efter mig

Jamen hedder du da ikke det?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 05-04-06 21:09

> Jamen hedder du da ikke det?

Jow, men det vidste han da ikke

/jens

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-06 22:36

On Wed, 5 Apr 2006 22:09:04 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jow, men det vidste han da ikke

Hahaha...Så ka ha lær d, ka ha!

--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-06 22:35

> [...]

>med mine hunde, så det var ikke for at vise mig, man bør vel helt naturligt
>have mere kontrol over sin hund end et fremmed menneske.

Godt gået Jens!

Fra : Jesper HVL

Dato : 06-04-06 11:49

pwh wrote:
> [...]
> med mine hunde, så det var ikke for at vise mig, man bør vel helt naturligt
> have mere kontrol over sin hund end et fremmed menneske.

En kiks til dig og et klap til din hund

En dag håber jeg at kunne gøre det samme med min Beagle... (Yeah right!)

Mvh
Jesper

Fra : fam. Ager

Dato : 06-04-06 12:39

"Jesper HVL" <jhvl@nospammail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> En kiks til dig og et klap til din hund
>
> En dag håber jeg at kunne gøre det samme med min Beagle... (Yeah right!)
>
> Mvh
> Jesper
------------

LOL..den hørte vist hjemme i vittighedsgruppen...GGGG!

mvh. marie - hvis cairn terrier vist er af samme skuffe..(-;

Fra : Jesper HVL

Dato : 06-04-06 14:04

Hey

Er det egentlig ikke også dig/I/jer der huserer ovre i dk.fritid.foto
gruppen?

Vi burde lave en tråd med links til fotos af vore dyr. Det er altid
enormt sjot at se hvordan andre folk "ser" deres dyr.

Mvh
Jesper

Fra : fam. Ager

Dato : 06-04-06 14:49

> [...]
>
> Vi burde lave en tråd med links til fotos af vore dyr. Det er altid enormt
> sjot at se hvordan andre folk "ser" deres dyr.

----------------

øhhh..jo det er min bedre halvdel torben der huserer der..jeg har nok at
gøre med at holde jens i ørende her..GGG..
hvis du vil se hunde så vil jeg komme jens i forkøbet, han plejer at kaste
om sig med billeder af sine olieindsmurte kræ..(-;
www.photopassion.dk se under hunde...

mvh marie

Fra : Leyna

Dato : 06-04-06 18:10

On Thu, 6 Apr 2006 15:49:24 +0200, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>www.photopassion.dk se under hunde...
De er godt nok skønne, og jeg elsker det allersidste billede. *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 06-04-06 19:19

> De er godt nok skønne, og jeg elsker det allersidste billede. *LOL*
> --
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen
--------

hehe..ja det er sådanne billeder man sætter mest pris på, istedet for de
opstillede billeder.. jeg skal have nogle nye på, har især en stribe af
emma, hun er sådan en spradebasse på billeder, man kan ikke lade være med at
trække på smilebåndet..
mvh. marie

Fra : sn

Dato : 06-04-06 18:15

fam. Ager wrote:

> [...]
> hvis du vil se hunde så vil jeg komme jens i forkøbet, han plejer at
> kaste om sig med billeder af sine olieindsmurte kræ..(-;

Hej.
Var lige inde og kigge, ...
Hvad er "at sidde bamse"?

Fantastiske fotos i øvrigt!
Måtte lige kigge en ekstra gang på det af Loiu med cairnhoved. lol

Susanne

Fra : fam. Ager

Dato : 06-04-06 19:10

"sn" <sn67@ping.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Var lige inde og kigge, ...
> Hvad er "at sidde bamse"?
>
> Fantastiske fotos i øvrigt!
> Måtte lige kigge en ekstra gang på det af Loiu med cairnhoved. lol
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Susanne
>
>----------

at sidde bamse er når hunden sidder helt på sin røv, med kroppen rejst, så
den ligner en bamse der sidder.. faktisk en ballancekunst når det er større
hunde det drejer sig om..

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 06-04-06 19:15

fam. Ager wrote:
> www.photopassion.dk se under hunde...

Nu skal du altså igen ødelægge en af mine seriøse tråde
med billeder af dine skabede køtere
Nu mangler vi bare at John begynder at ævle løs om sin bøvede Schæfer

/Jens

Fra : jopa

Dato : 06-04-06 20:08

pwh skriblede bla:
> Nu mangler vi bare at John begynder at ævle løs om sin bøvede Schæfer

Nej vi hygger os foran pejsen.
Jeg med en øl og Milo med resterne af naboens kat
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 06-04-06 20:05

> [...]
> med billeder af dine skabede køtere
> Nu mangler vi bare at John begynder at ævle løs om sin bøvede Schæfer

hæ...der kom jeg dig i forkøbet hva`?!!..bare vent til jeg får de næste 50
billeder ind på hp`en..
du kan få dem privat, så du kan misunde mine fine vovser i ro og
fred..GGG!..(-;
men fri os for johns ævl.. og især billede af den mølædte køter..((-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 06-04-06 20:45

> hæ...der kom jeg dig i forkøbet hva`?!!..bare vent til jeg får de
> næste 50 billeder ind på hp`en..

Bare vent til jeg finder et sted at uploade hele min samling.

> men fri os for johns ævl.. og især billede af den mølædte køter..((-;
>
> mvh. marie

Den mølædte katterhadene møgSchæfer slipper vi nok aldrig for

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-04-06 11:53

> Nu skal du altså igen ødelægge en af mine seriøse tråde
> med billeder af dine skabede køtere
> Nu mangler vi bare at John begynder at ævle løs om sin bøvede Schæfer
>
> /Jens

Altså Jens

Hvis du ikke snart beholder det møgvejr ovre ved dig, så begynder jeg at
holde med John og hans møgschæfer....
Så er du fandme advaret.........:)

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 15:46

Benny Mortensen skriblede bla:

> Hvis du ikke snart beholder det møgvejr ovre ved dig, så begynder jeg
> at holde med John og hans møgschæfer....
> Så er du fandme advaret.........:)

Øhmm jeg har kun få støtter herinde så lidt hjælp i mod de der sjællændere
er da helt fint.
Har pt kun Leyna som min helt faste støtte. Men hun er til gengæld trofast
selvom hun er sjællænder i asyl herovre.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 07-04-06 15:59

> Øhmm jeg har kun få støtter herinde så lidt hjælp i mod de der
> sjællændere er da helt fint.

Vi har da intet imod dig John, det er kun din hund vi hader

> Har pt kun Leyna som min helt faste støtte. Men hun er til gengæld
> trofast selvom hun er sjællænder i asyl herovre.

Hmmm... jeg synes nu at Leyna er flink nok til at værer efter Milo

/Jens

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 16:07

pwh skriblede bla:

> Hmmm... jeg synes nu at Leyna er flink nok til at værer efter Milo

Det er blot en skinmanøvre vi har aftalt for at hun kan få lov at blive
herovre.
Er der ballade med hende er det retur til Djævleøen

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-04-06 22:33

On Fri, 7 Apr 2006 17:07:09 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Det er blot en skinmanøvre vi har aftalt for at hun kan få lov at blive
>herovre.
>Er der ballade med hende er det retur til Djævleøen

Prøv om du ka' flytte mig! *LOL*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 22:46

Leyna skriblede bla:

> Prøv om du ka' flytte mig! *LOL*

Hmm de par kilo

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 08-04-06 16:40

On Fri, 7 Apr 2006 23:46:05 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Hmm de par kilo

*LOL*

Mellem 105 og 110 kg. (Jeg har ikke vejet mig for nylig)
Men jeg kan så fortælle dig at Vaks sagtens kan trække mig rundt på
gulvet, når vi leger trækkeleg. Damn, den køter er STÆRK!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 08-04-06 16:51

Leyna skriblede bla:

> Mellem 105 og 110 kg. (Jeg har ikke vejet mig for nylig)
> Men jeg kan så fortælle dig at Vaks sagtens kan trække mig rundt på
> gulvet, når vi leger trækkeleg. Damn, den køter er STÆRK!

Siger man ikke at det er det indre der tæller ?
Nu håber jeg du er fast supporter for Milo

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 08-04-06 21:23

On Sat, 8 Apr 2006 17:50:36 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Siger man ikke at det er det indre der tæller ?
>Nu håber jeg du er fast supporter for Milo

*LOL*

Jeg lover altså ingenting, og iøvrigt så se min sig.
Jeg behøver ingen opbakning i den retning!

ps. Men Milo ER sg* en skøn hund, og jeg står ved hvad jeg tidligere
har nævnt, at jeg er blevet en smule forelsket i den førerfixerede
Schæfer.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 08-04-06 21:29

Leyna skriblede bla:

> Jeg lover altså ingenting, og iøvrigt så se min sig.
> Jeg behøver ingen opbakning i den retning!

Nej du hedder jo ikke Merete heldigvis

> ps. Men Milo ER sg* en skøn hund, og jeg står ved hvad jeg tidligere
> har nævnt, at jeg er blevet en smule forelsket i den førerfixerede
> Schæfer.

Hvis du er til ubetinget renden i røven også ved toiletbesøg osv så er det
den rette race.
Partneren akcepterer den blot
Mærkeligt nok så kommer han aldrig ind i soveværelset til mig selvom døren
står på klem.
Han har hele huset til sin rådighed om natten og jeg kan høre at han tøffer
lidt rundt engang i mellem.
Han er forøvrigt B menneske ligesom mig og gider ikke ud før efter 10.00

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 09-04-06 08:55

On Sat, 8 Apr 2006 22:28:59 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Nej du hedder jo ikke Merete heldigvis

Helt og aldeles OT... Merethe er syg, så det er noget helt andet med
hende, men derudover er hun nok den største "konkurrent" jeg har (i
forenings øjemed) fordi hun har fået al den medieomtale hun har.

>Hvis du er til ubetinget renden i røven også ved toiletbesøg osv så er det
>den rette race.

Sådan en har jeg allerede. (Vaks)
>Partneren akcepterer den blot

Sådan en har jeg. (Vaks)

>Mærkeligt nok så kommer han aldrig ind i soveværelset til mig selvom døren
>står på klem.

Sådan en har jeg så ikke. Vaks vil helst sove lige ved siden af mig.
Ikke i sengen (det bliver for varmt for ham tror jeg), men på gulvet
lige nedenfor min side af sengen. Hans lægger sig gerne i sengen...
hvis han ellers fik lov.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 09-04-06 05:14

Leyna wrote:
> ps. Men Milo ER sg* en skøn hund, og jeg står ved hvad jeg tidligere
> har nævnt, at jeg er blevet en smule forelsket i den førerfixerede
> Schæfer.

John, du kan godt lade værer med at lave indlæg i Leynas navn,
det tangerer jo ligefrem dokumetfalsk

/Jens

Fra : jopa

Dato : 09-04-06 10:53

pwh skriblede bla:

> John, du kan godt lade værer med at lave indlæg i Leynas navn,
> det tangerer jo ligefrem dokumetfalsk

Det er faktisk tilladt ifølge fundatsen så længe det ikke opdages.
Så må jeg prøve noget andet
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-04-06 22:32

On Fri, 7 Apr 2006 16:59:10 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hmmm... jeg synes nu at Leyna er flink nok til at værer efter Milo

Ikke mere end din skabede køtere!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-04-06 20:41

On Fri, 7 Apr 2006 16:45:30 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

> [...]
>Har pt kun Leyna som min helt faste støtte. Men hun er til gengæld trofast
>selvom hun er sjællænder i asyl herovre.

Hov... Det er helt klart en fejl!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 20:43

Leyna skriblede bla:

> Hov... Det er helt klart en fejl!

Nixen
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-04-06 22:35

On Fri, 7 Apr 2006 21:43:14 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Nixen

Det må ha' været af ren medlidenhed fra min side så, eller osse er det
fejltolkning fra din side!

Men jeg må nu erkende at efter det du fortæller om Milo, så kunne jeg
godt selv få lyst til at eje en Schæfer... men sig det endelig ikke
til nogen!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-04-06 07:29

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har pt kun Leyna som min helt faste støtte. Men hun er til gengæld trofast
> selvom hun er sjællænder i asyl herovre.

Så lad os enes om at sende alt det møgvejr over til Jens..
Han har jo også brug for at blive skyllet, når han møder en Beagle

M.V.H.....Benny..

Fra : pwh

Dato : 08-04-06 11:44

Benny Mortensen wrote:
> Så lad os enes om at sende alt det møgvejr over til Jens..
> Han har jo også brug for at blive skyllet, når han møder en Beagle

Her ovre hos os seje Sjællændere er der jo ikke noget der hedder
dårligt vejr, det hedder forkert påklædning.
Det er kun jer sarte Jyder der ikke kan tåle en smule fugt i luften

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-04-06 10:48

> Her ovre hos os seje Sjællændere er der jo ikke noget der hedder
> dårligt vejr, det hedder forkert påklædning.
> Det er kun jer sarte Jyder der ikke kan tåle en smule fugt i luften
>
> /Jens

Jo, men jeg skal bruge noget godt vejr, så der kan komme gang i græsset,
Lige nu er der vist mere mos end græs, så hjælper det ikke at prøve på at
drukne det, der er rigeligt med vand, så lidt sol og varme tak. Lidt blæst
ville heller ikke være at foragte.

M.V.H....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 06-04-06 22:27

On Thu, 06 Apr 2006 12:48:41 +0200, Jesper HVL wrote:

>En kiks til dig og et klap til din hund
>En dag håber jeg at kunne gøre det samme med min Beagle... (Yeah right!)

(Fniiis)...