Bærbar istedet for stationær
Fra : Carsten Keller

Dato : 15-06-01 12:32

Hej gruppe.
Jeg går lidt og overvejer en ny computer. Man vil jo gerne have en bærbar,
men det er jo ikke til at komme i nærheden af en bærbar med ordentligt
grafikkort osv. for penge.
Så var det jeg tænkte at man måske kunne få en dockingstation med
PCI/AGP-slot, så man kunne bruge den og en normal skærm derhjemme, og så
nøjes med den bærbares 8 MB shared grafik og 13.1" skærm "on the road". På
denne måde behøver maskinen jo ikke være særlig kraftig, og man kunne måske
lade CD-ROM-drev og lignende være i stationen, for at spare strøm og vægt.
Er dette helt urealistisk? Jeg har ikke kunnet finde nogen eksempler på
denne drømme-dockingstation, men ideen er da for god til ikke at være
realiseret.
Nogen forslag?
Keller

Fra : Uni Bull

Dato : 01-07-01 21:09

Du kan få Dell Inspiration 8000 med GeForce2Go.
--
Uni Bull
København K

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 01-07-01 22:28

....eller IBM A21p med et 16mb ATI-kort... Også fint...

// Søren