køb i tyskland
Fra : lasse

Dato : 25-05-06 16:32

er der nogle der kender en dethleffs forhandler i tyskland gerne tæt
på dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 25-05-06 16:44

"lasse" <gilas@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
er der nogle der kender en dethleffs forhandler i tyskland gerne tæt
på dk

Dethleffs egen hjemmeside gør sørme
http://dethleffs.de/2006/de/haendler/haendlersuche.php?id_land=1&plz=2

mvh
Preben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-05-06 17:38

Preben Andersen wrote:
> "lasse" <gilas@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der kender en dethleffs forhandler i tyskland gerne tæt
> [...]

Tyskland hæver momsen 3%. Jeg ved ikke hvornår - så det på teksttv i denne
uge.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-05-06 23:15

> Tyskland hæver momsen 3%. Jeg ved ikke hvornår - så det på teksttv i denne
> uge.

Ja men først en gang i 2007

Hilsen Jørgen
ps. som kører en tur til Tyskland på torsdag

Fra : Fru Sørensen

Dato : 28-05-06 16:24

"lasse" <gilas@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
er der nogle der kender en dethleffs forhandler i tyskland gerne tæt
på dk

Hej Lasse

Tag et kig på Dethleffes egen hjemmeside :
http://www.dethleffs.de/2006/de/haendler/deutschland.php

Vi har selv lige handlet en Dethleffs Beduin DB510 hos :
http://www.firma-adolph.de/home.html

Den ligger godt nok lidt langt nede, men vi fik den leveret på vores
hjemadresse.
Vi har fået en kanon god behandling.
Det tog ikke mange mails før handlen var igennem.

Mvh Lene