Flensburg
Fra : acm

Dato : 05-05-06 21:08

Hej!

Er der nogen der har forslag til campingpladser omkring flensburg (radius ca
30-40 km) - og det skal være på den tyske side af grænsen.

Gerne i rimelig afstand til Flensburg eller anden by, så man kan gå ture ind
til byen.

Hilsen Jacob

Fra : Lars C. E.

Dato : 05-05-06 22:21

acm wrote:
> [...]
> (radius ca 30-40 km) - og det skal være på den tyske side af grænsen.
>
> Gerne i rimelig afstand til Flensburg eller anden by, så man kan gå

Hej Jacob

Jeg kan varmt anbefale Seeblick i Schobüll -
http://www.camping-seeblick.de/ - en vadehavs-campingplads.

Der er lidt fotos fra området på nettet her:
http://galleri.fotolinks.dk/schob/index.html

Hvis det er for lanligt - så tag ind til Husum

mvh

lars

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 06-05-06 06:28

langballigau, der ligger 2 kanon gode pladser, ca 20 km til flensburg, lige
ved vandet begge 2

Fra : Leif

Dato : 06-05-06 18:45

Lars C. E. skrev:

> [...]
>
> mvh
>
> lars
>
> Der er for langt fra vestkysten (vadehavet) til Flensborg så følg rådet
om en østkystplads, måske omkring Glücksburg ved Flensborg fjord. Hvis
du tager til vestkysten og ikke vil ligge på strandpladser ( der er DK
pladser bedre fra Esbjerg og opefter), så se på pladser omkring Tönning
og Friedrichstat ( en perle).

Som bosat i Sønderjylland kan jeg ikke anbefale pladser, vi kender dem
ikke, vi kører jo bare derned på endagstur.

Leif Haderslev

Fra : KHH

Dato : 07-05-06 09:47

Du går ind på www.campingdanmark.dk går ned til ferie i udlandet, går ind på
Tyskland, hvorefter du trykker dig ind på Sleswig/Holstein.

Så får du en del at vælge i mellem på øst kysten, i nærhæden af Flensborg.

Men ellers er mulighederne da også campingpladser på i Kruså og Kollund, det
er kun en halvtimes kørsel til Flensborrg herfra.

Fra : Preben Knudsen

Dato : 09-05-06 16:57

KHH skrev:

> [...]
>
> Men ellers er mulighederne da også campingpladser på i Kruså og Kollund, det
> er kun en halvtimes kørsel til Flensborrg herfra.

http://www.campingplatz-jarplund.de/.

mv
preben