den første "tur"
Fra : Finn Christiansen

Dato : 03-05-06 18:05

Hej alle
Tak for alle jeres spændende fortællinger om jeres første ture med jeres
vogne.

Vores første såkaldte "tur" blev lidt anderledes, end vi havde regnet med.
Pludseligt inviterede et familiemedlem på besøg i et sommerhus (sammen med
resten af familien) og vi så vores mulighed for at overnatte i vognen på en
tilstødende mark (efter aftale med ejeren af jorden.)
Og så var det jo bare at få pakket og komme af sted.

(Forhandleren af vores "nye" vogn havde efter aftale udskiftet baglygterne,
da vi hentede vognen)

Den højre baglygte røg, da farmand Finn bakkede ind i savbukken, der
(selvfølgelig!!!) ikke stod placeret, som han "huskede det."
Så var det min tur bag rattet, og far Finn stod og dirigerede. "Ikke for
langt til højre, så rammer du tagrenden" - så jeg kørte så meget venstre om,
som jeg nu kunne - og krash, der røg den venstre baglygte sammen med skurets
4x4. Ja, 4x4'eren blev stående, men det gjorde baglygtens glas ikke.
Men det var trods alt ikke værre, end at det kunne repareres rent
midlertidigt med gaffa-tape.
*Griner* Hvor var det da godt at vi fik forhandleren til at udskifte
baglygterne!!!

Resten af turen forløb planmæssigt, selvom jeg har noget svært ved at vænne
mig til de ekstra spejle på bilen samt den nedsatte accelerationsevne. Og
fremover - så vil vi huske at få gaffa-tape med!!!

Med venlige campinghilsner
Laila

Fra : HSLK

Dato : 03-05-06 18:45

Hejsa Leila

hihi sikke en tur må jeg anbefalde et manøvre kursus hos dck www.dck.dk
det har jeg været en gang og skal igen i weekenden jeg har virkelig lært at
bakke med min cv på dette kursus så nu kan hr Hyasint (Min mand) godt holde
grapperne væk fra rattet jeg kan selv

Knus Henriette.

Fra : Finn Christiansen

Dato : 09-05-06 13:39

Hej Henriette
Ja, det var noget af en tur.
Vi vælger at se det morsomme i det, i stedet for at fokusere på
omkostningerne.

Tak for rådet om manøvrekursus, men jeg foretrækker at lære det selv via
"learning by doing"-metoden. Om ikke andet, så har det god
underholdningsværdi for naboerne

Det kunne være sjovt at møde dig på en campingplads engang i løbet af
sommeren.
Tak for dit svar og dine venlige ord.

Med venlig hilsen
Laila

Fra : HSLK

Dato : 09-05-06 14:03

Hejsa

> Ja, det var noget af en tur.
> Vi vælger at se det morsomme i det, i stedet for at fokusere på
> omkostningerne.

hihi der er heller ikke andet at gøre og vi har da sikkert alle vores
morsomhedder jeg kunne da sikkert komme på et par stykker hæhæ.

> Tak for rådet om manøvrekursus, men jeg foretrækker at lære det selv via
> "learning by doing"-metoden. Om ikke andet, så har det god
> underholdningsværdi for naboerne

Det skal nok komme hen af vejen man siger jo rom blev ikke bygget på en dag
vel

Det var nu en hyggelig manøvre weekend vi køre jo ikke hele weekenden det
meste er faktisk hygge
Jeg fik kørt 2 ture den ene gik helt i ged den anden gik bare perfekt

Jeg fik også brug for mine lærte færdighedder der ned da jeg kørte lidt
forlangt og jeg var pave stolt over jeg selv kunne bakke cv tilbage selv om
det var tæt på jeg havde smidt hr Hyasint ud af bilen jeg er ikke så
hurtig endnu til at bakke men jeg når mit mål >fnis< øvelse gør mester

> Det kunne være sjovt at møde dig på en campingplads engang i løbet af
> sommeren.
> Tak for dit svar og dine venlige ord.

Jamen det kunne det da og det er da absolut ikke umuligt vi er næsten afsted
hver weekend her på sjælland.
Vi køre også meget på træf med DCK det er bare så hyggeligt

Camping er bare livet

knus Henriette.